400 američkih putničkih agenata dolazi u Hrvatsku

U prosincu se očeuje dolazak oko 400 američkih putničkih agenata u Hrvatsku u sklopu ASTA Destination EXPO 2020. koji će se održati u Dubrovniku od 03. do 07. prosinca....

U prosincu se očeuje dolazak oko 400 američkih putničkih agenata u Hrvatsku u sklopu ASTA Destination EXPO 2020. koji će se održati u Dubrovniku od 03. do 07. prosinca.

ASTA je najveće udruženje putničkih agenata u svijetu s preko 12 tisuća travel agenata samo u SAD-u, te imaju veliki utjecaj na trendove u putovanjima. ASTA „Destination Expo“ je konferencija koja se održava jednom godišnje izvan SAD-a s ciljem promocije zemlje domaćina, a ove godine je to Hrvatska. Tijekom skupa organizirat će se sajam, ali i poslovni sastanci na kojima će se moći izravno dogovarati poslovi u prodaji aranžmana na području SAD-a. 

Jedinstvena je to prilika za pozicioniranje kako Dubrovnika, tako i cijelog našeg turizma na američkom tržištu. Prilika koja se ne smije propustiti.

Gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković, naglasio je kako je ovo prvi put da se jedna ovakva konferencija održava u Hrvatskoj, te da je od iznimne važnosti što se ista odvija u prosincu. “Svakako očekujem još bolji interes i dolazak američkih turista nakon održavanja ASTA-e, a koje nam i je jedno od najvažnijih tržišta. Uz direktnu zračnu liniju SAD – Dubrovnik koju imamo, sigurno u budućnosti možemo očekivati rast dolazaka iz američkog tržišta”

Robert Duglin, potpredsjednik ASTA-e istaknuo je da su Dubrovnik i Hrvatska visoko na njihovoj listi, jer Hrvatska nudi puno toga, od vina, hrane do povijesti. “Američki agenti će tijekom konferencije saznati kako prodati hrvatsku kao odredište, te naglasio da se radi o udruženju koje broji više od dvanaest tisuća članova, ostvaruje 83% prodaje svih putovanja u SAD-u i 60 % putovanja izvan SAD-a” istaknuo je Duglin.

Direktor HIT Dalmatie, Jurica Glavina predstavio je radni dio konferencije, Trade Show, ali i B2B, na kojima će sudionici moći izravno dogovarati poslove i na taj način povećati broj dolazaka u Hrvatsku, te kazao kako će se raditi na strateškim ciljevima hrvatskog turizma.

Komercijalni direktor Elite Travela Miro Drašković, naglasio je kako američko tržište najpoželjnije tržište i da će sudionici gotovo dva tjedna, prije i poslije konferencije provesti na izletima diljem Hrvatske, od Dubrovnika i Konavala do Adventa u Zagrebu, „lova na tartufe“ i degustaciju sireva u Istri.

Foto: Pixabay.com

Da se radi o velikoj prilici za pozicioniranje Hrvatske na američkom tržištu dovoljno govori podatak kako je nakon ASTA Destination Expo-a u Grčkoj, zabilježeno je 60% turističkog rasta iz SAD-a.

Službeni organizatori događaja su ASTA i AmCro Travel u partnerstvu sa Gradom Dubrovnikom i Turističkom zajednicom grada Dubrovnika kao pokroviteljima, te partnerima Hrvatskom turističkom zajednicom, Turističkom zajednicom Dubrovačko-neretvanske županije, HIT Dalmatia-om i Elite Travel-om.

Amerikanci drugi najbrojniji u Dubrovniku

Prema sustavu za prijavu i odjavu turista eVisitor, ne uključujući podatke za nautiku, Dubrovnik je 2019. godine ostvario 1,44 milijuna dolazaka – 13 posto više nego 2018. godine, te 4,4 milijuna noćenja, što je 6 posto više nego godinu ranije.

Najbrojniji turisti u Dubrovniku u 2019. godini tradicionalno su bili Britanci, a na drugom mjestu slijede upravo gosti iz SAD-a, pa Njemačke, Francuske i Španjolske.

Više informacija o programu i registraciji saznajte ovdje

Povezane vijesti: