Vinistra jača međunarodnu poziciju
Ryanair uvodi 10 novih ruta prema Laponiji
Kako putnicima željeznicu učiniti privlačnijom?
Istaknuto
Tko zapravo upravlja turizmom - grad, sustav ili algoritam?
Traže se pristupačnije alternative koje nude slična iskustva.
Roštiljanje je sastavni dio američke kulture, a Kansas City je poznat po više od 100 restorana s roštiljem i brojnim BBQ natjecanjima.
Udruga investitora u hrvatski turizam
Na 17. Forumu zagrebačkih ugostitelja, održanom jučer u Esplanade Zagreb Hotelu, struka je definirala ključne smjernice koje će biti upućene Vladi Rep...
Kratki letovi s nula emisija i vrhunski dizajn znače brži i tiši gradski prijevoz.
Tradicija i izvrsnost Zagrebačke županije: Dani okusa od 14. do 30. studenoga 2025.
Najnovije kolumne
Tko zapravo upravlja turizmom - grad, sustav ili algoritam?
Digitalni agenti već biraju umjesto putnika - jeste li spremni?
Podcast
Podcast
Ivan Voras: Kako proširena stvarnost može pomoći turističkom sektoru?
Anja Bauer: Kako i zašto brendirati turističku destinaciju?
Vijesti
Uskoro objava Javnog poziva za marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja
Od pokretanja 2012. hrvatski program poticaja 'Snimanje u Hrvatskoj' podržao je više od 150 međunarodnih produkcija.
Europski poslovni putnici češće koriste željeznicu od ostalih.
Željeznica doživljava novi procvat, posebno među mlađim generacijama koje sve više cijene održivost i autentičnost.
Čini se da LOT Polish Airlines akvizicijom najveće zrakoplovne kompanije u Češkoj cilja na jačanje svoje prisutnosti u srednjoj Europi.
Putujemo više, ali s pažljivijim planiranjem troškova.
Tehnologija mijenja način na koji se turizam dizajnira, upravlja, skalira i doživljava.
Besplatne željezničke karte za otkrivanje Europe dobit će 40.000 mladih.