Vrijednost za novac ostaje glavni pokretač potražnje za putovanjima u Europi
Priče su svuda oko nas: I roštilj dobio svoj muzej
Istaknuto
Tko zapravo upravlja turizmom - grad, sustav ili algoritam?
Kratki letovi s nula emisija i vrhunski dizajn znače brži i tiši gradski prijevoz.
Tradicija i izvrsnost Zagrebačke županije: Dani okusa od 14. do 30. studenoga 2025.
Uskoro objava Javnog poziva za marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja
Od pokretanja 2012. hrvatski program poticaja 'Snimanje u Hrvatskoj' podržao je više od 150 međunarodnih produkcija.
Europski poslovni putnici češće koriste željeznicu od ostalih.
Najnovije kolumne
Tko zapravo upravlja turizmom - grad, sustav ili algoritam?
Digitalni agenti već biraju umjesto putnika - jeste li spremni?
Podcast
Podcast
Ivan Voras: Kako proširena stvarnost može pomoći turističkom sektoru?
Anja Bauer: Kako i zašto brendirati turističku destinaciju?
Vijesti
Željeznica doživljava novi procvat, posebno među mlađim generacijama koje sve više cijene održivost i autentičnost.
Čini se da LOT Polish Airlines akvizicijom najveće zrakoplovne kompanije u Češkoj cilja na jačanje svoje prisutnosti u srednjoj Europi.
Putujemo više, ali s pažljivijim planiranjem troškova.
Tehnologija mijenja način na koji se turizam dizajnira, upravlja, skalira i doživljava.
Besplatne željezničke karte za otkrivanje Europe dobit će 40.000 mladih.
Najviše linija s tržišta Njemačke.
Tri zemlje predstavljaju se na Signature Travel Networku u Las Vegasu
Transformacija poslovnog modela pokretana umjetnom inteligencijom strateška je prilika za sektor.