Airbnb zaposlio bivšu direktoricu Disneylanda u nastojanju proširivanja usluge doživljaja

Airbnb je zatražio usluge bivše predsjednice Walt Disney Co. tematskih parkova, koja je u rujnu naglo napustila kompaniju, kako bi im vodila segment poslovanja vezan uz doživljaje i iskustva,...

Airbnb je zatražio usluge bivše predsjednice Walt Disney Co. tematskih parkova, koja je u rujnu naglo napustila kompaniju, kako bi im vodila segment poslovanja vezan uz doživljaje i iskustva, prenosi Skift.

Catherine Powell, Disneyjeva veteranka koja je do nedavno bila predsjednica Disney Parks Western Region, uključujući Walt Disney World, Disneyland i Disneyland Paris, zamijenila je Joea Zadeha na mjestu šefa Airbnb Doživljaji. Zadeh, koji je vodio posao vezan uz ture i aktivnosti od njegovog pokretanja u 2016. godini, premješten je na poziciju glavnog direktora dionika.

Nova direktorica imenovana je nakon što je suosnivač i izvršni direktor Airbnb-a Brian Chesky postavio velika očekivanja za poslovanje kompanije vezana uz iskustva, a i kompanija je spremna na inicijalnu javnu ponudu ove godine.

Vjerujem kako će Airbnb Doživljaji biti masivan posao“, rekao je Chesky u izjavi kojom najavljuje Powellovo imenovanje. „Nema svatko dom za iznajmljivanje, no svatko ima priču, strast ili talent koji može podijeliti.

Chesky je napomenuo kako je Powell upravljala „desecima tisuća ljudi“ diljem svijeta u Disneyju dok su se bavili sveobuhvatnim iskustvima, ističući njenu kreativnost i operativne sposobnosti.

Powell je izjavila kako misija Airbnb-a „leži u srcu ekonomije iskustava“. Nadodala je kako je potencijal za Airbnb Doživljaji, koji do sada broji oko 40 tisuća aktivnosti u više od tisuću gradova te se proširio i na iskustva u avanturama, kulinarstvu i sa životinjama, „gotovo neograničen“.

Airbnb je u najavi naveo anketu kompanije Morning Consult prema kojoj više od polovica ispitanika iz Meksika, Francuske, Australije, Indije, Ujedinjenog Kraljevstva, Sjedinjenih Američkih Država, Njemačke i Brazila radije troše novac na iskustva, nego na fizičke proizvode.

Bez obzira je li to istina ili nije kada su u pitanju stvarne kupovine, to je zasigurno trend koji vide mnogi istraživači, pogotovo kad se u obzir uzmu preferencije milenijalaca i generacije Z.

Izvor / foto: Skift; Airbnb

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN