Ante Fumić, The Plitvice Times: Storytelling je budućnost turizma, kako svijeta, tako i Like

Specifični i na turističkim studijima hvaljeni turistički storytelling plitvičkog i ličkog područja koji se putem magazina The Plitvice Times provodi na engleskom jeziku, doživio je svoj treći rođendan. Povodom...

Specifični i na turističkim studijima hvaljeni turistički storytelling plitvičkog i ličkog područja koji se putem magazina The Plitvice Times provodi na engleskom jeziku, doživio je svoj treći rođendan.

Povodom rođendana, izašao je i osmi broj magazina, u kojem je težište na tri teme: Zima i zimske radosti u Lici, korona kriza i budućnost turističkih putovanja u 2021. godini.

Vlasnik Prilika Grupe u sklopu koje je i magazin, Ante Fumić ističe kako se u novom broju mogu naći teme kao što prilog s nedavno održanog Foruma obiteljskog smještaja regije Lika-Karlovac, ličkoj hrani, Ličaninu koji je putovao Titanikom, i brojnim drugim temama.

Iza nas je turbulentna godina, magazin je doživio brojne promjene, i usprkos tome uspio izaći u sva tri planirana redovita broja ističe Fumić te dodaje: “Ovaj novi broj koji upravo izlazi na tržište, izlazi samo u online izdanju.Razlog tomu je potpuni lockdown većine naših distributivnih točaka na kojima trenutno nije omogućeno dijeljenje magazina, a paralelno s tim razlogom s prošlim brojem zaključili smo i kako je drastično smanjena fluktuacija naše ciljane publike (turista) na distributivnim točkama. Vjerujemo da sljedeći broj ide u standardnom tiskanom izdanju te da se turisti vraćaju na Plitvice, a dotad uživajte u radu naših kolega Tene Brnad i Dine Farkaša koji su prvi put samostalno osmislili i proizveli novi broj The Plitvice Timesa”

Novo izdanje magazina The Plitvice Times pročitajte OVDJE

U proteklih mjesec dana magazin The Plitvice Times, odnosno njegove online publikacije svih sedam dosadašnjih brojeva objavljenih na platformi issuu.com, imale su više od 90.000 pregleda. Tu svakako treba dodati i web stranicu kao i društvene mreže magazina, koji sasvim sigurno igra veliku, mogu reći i jednu od ključnih uloga, u pozicioniranju Like kao turističke destinacije. Pogotovo jer se radi o komunikaciji na engleskom jeziku, kao i print izdanju magazina koji se distribuira na raznim lokacijama i turističkim subjektima, kako u Lici, tako i u Zagrebu.

U nazad par godina Lika se raste i razvija se, te sve više i više poduzetnika ulaže u dodatne sadržaje, što je ključno, kako bi se produžio boravak gostiju u Lici, a samim time i povećala turistička potrošnja. “Lika svakako turistički napreduje. Nekoliko je inicijativa koje rade na tome, a prava priča može doći samo ako svi rade u istom smjeru i sa sličnim ciljevima. Mislim da su turističke zajednice pokazale da taj dio sektora može usmjeriti turističke proizvode, ali one same bez samog tržišta odnosno direktnih dionika turizma ne bi mogle ništa. Pojavilo se dosta zanimljivih proizvoda, specifičnih i drugačiji, sve prate i nove ideje i mlađi ljudi koji se bave turizmom, i cijela priča polako dobiva svoj oblik.” istaknuo je Fumić.

Naš doprinos ličkom turizmu jasno se vidi u svih osam brojeva The Plitvice Timesa, a koji je usmjeren isključivo na promociji Like i komunikaciji prema turistima dodaje Fumić te zaključuje: “Mislim da bi sve ličke turističke inicijative trebale usmjeriti fokus na svoj marketing, jer ne pričamo priče sami sebi, pričamo ih drugima. Storytelling je budućnost turizma, kako svijeta, tako i naše regije.” zaključuje Fumić.

Imati ovakvog medijskog partnera u destinaciji je ključno, čak i jedinstveno, pošto mi nije poznat sličan primjer. Dakle Lika ima prednost spram drugima i zato je ovo prilika koju svi u Lici moraju objeručke prihvatiti i biti dio priče The Plitvice Times. Jer u 21.stoljeću je najteže dobiti i zadržati medijsku pozornost, dok je jaka promocija i storytelling u turizmu jednostavno stvar “higijene”.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN