ATTA: Izvješće o industriji pustolovnih putovanja u 2021.

Udruženje za pustolovna putovanja (ATTA) objavilo je svoje Izvješće o industriji pustolovnih putovanja za 2021. s podacima iz 2020. godine. Premda je 2020. godina bila teška za cijelu turističku...

Udruženje za pustolovna putovanja (ATTA) objavilo je svoje Izvješće o industriji pustolovnih putovanja za 2021. s podacima iz 2020. godine.

Premda je 2020. godina bila teška za cijelu turističku industriju, iz ATTA-e ističu kako je bilo važno prikupiti podatke za praćenje pravih učinaka COVID-19 na poslovanje pružatelja usluga pustolovnih putovanja.

Istraživanje je pokazalo da trenutno prevladava promet na domaćim tržištima. Također, međunarodna putovanja se polako počinju oporavljati, a kada ljudi opet počnu putovati, očekuje se da će potrošiti više nego prije. Međutim, druga strana priče je negativan, a ponekad i razoran utjecaj koji je COVID-19 imao na pružatelje usluga pustolovnih putovanja.

Nekoliko ključnih pokazatelja u izvješću uključuje:

  • Prosječan broj putnika koje su opsluživali ispitanici bio je 560, što je smanjenje od 86% u odnosu na 3.974 u 2019. godini.
  • 74% ispitanika imalo je smanjenje prihoda od preko 80% u odnosu na 2019. godinu; 45% imalo je 2020. bruto godišnji prihod manji od 50.000 USD. Globalno, 76% ispitanika očekuje da će njihova neto dobit 2021. biti jednaka ili bolja od 2020. godine.
  • 70% ispitanika vidi poboljšanje potražnje za domaćim putovanjima do 2021. i tijekom 2022. godine.
  • 64% ispitanika vidi poboljšanje potražnje za međunarodnim putovanjima do 2021. i tijekom 2022. godine.
Izvor: ATTA

Ovogodišnje istraživanje također je uključivalo pitanja o financijskom stanju tvrtke i budućim poslovnim planovima. Dok 36% ispitanika planira nastaviti bez promjene, 43% je navelo da je zainteresirano za primanje financijske pomoći putem zajmova ili bespovratnih sredstava, a 18% se izjasnilo da vjerojatno ili definitivno zatvara tvrtku.

Što se tiče marketinga i prodaje, usmena predaja i dalje je najkorisnija marketinška taktika za ispitanike, a slijede je partnerstva turoperatora i marketing putem e-pošte.

Globalno, u prosjeku je 34% rezervacija izvršeno izravno putem web stranice davatelja usluga, a još 35% je izvršeno izravno s davateljem usluga putem telefona, e-pošte ili društvenih medija. Kao i prethodnih godina, Facebook, Tripadvisor i TourRadar bili su najpopularnije platforme za rezervacije koje su koristili ispitanici.

Najvažnija pitanja turizma i očuvanja su klimatske promjene, zaštita divljih životinja, život u zajednici, obnova staništa, ublažavanje prekomjernog turizma i trajno očuvanje zemljišta. 40% ispitanika ima ili radi na certifikaciji održivosti, što je povećanje od 32% u odnosu na prethodnu godinu.

Izvješće se može preuzeti besplatno na mrežnoj stranici ATTA-e.

Izvor: UHPA / ATTA, Foto: Arthur Poulin, Unsplash.com


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN