Booking.com mijenja prodajne taktike na zahtjev Europske unije

Europska komisija priopćila je kako će Booking.com prestati sa svojim „manipulativnim tehnikama“. Iz Booking.com-a su se složili kako će promijeniti način prodaje na platformi, uključujući krajnje vremenske rokove za...

Europska komisija priopćila je kako će Booking.com prestati sa svojim „manipulativnim tehnikama“.

Iz Booking.com-a su se složili kako će promijeniti način prodaje na platformi, uključujući krajnje vremenske rokove za ponude i obavijesti o zadnjoj slobodnoj sobi, navodi se u izvještaju Reutersa, a prenosi ga PYMNTS.

Europske institucije i nizozemsko tijelo za tržišno natjecanje surađivale su s Booking.com-om čitavu godinu te su izjavili kako će kompanija svoje prakse uskladiti s potrošačkim pravima Europske unije.

Kao tržišnim liderima, od ključne je važnosti da kompanije poput Booking.com-a ispune svoje odgovornosti u ovom aspektu“, izjavio je Didier Reynders, povjerenik Europske unije za pravosuđe i potrošače.

Iz Booking.com-a su naglasili kako dobrovoljno surađuju s vlastima u ispravljanju problematike. „Booking vjeruje u jasno zakonodavstvo koje se primjenjuje na sve u industriji kako bi se stvorili jednaki uvjeti i konzistentni standardi za potrošače“, objavili su iz kompanije. Promjene će biti provedene do 16. lipnja 2020. godine.

Booking.com koristi praksu kojom obavijesti korisnika kako je „dostupna posljednja soba“, no ne specificira kako se ta informacija odnosi samo na sobe koje se nude na platformi. Ta praksa će se ukinuti. Također, kompanija neće više davati vremenski rok za rezervaciju u slučajevima kada cijena ostaje ista i nakon što vrijeme istekne.

Reynders je rekao kako će Europska unija kontinuirano nadzirati online putničke agencije kako bi osigurali da posluju u skladu s pravilima Europske unije te da prezentiraju ponudu na način kojim se ne manipulira korisnicima.

Izvor: PYMNTS / Foto: Booking.com

Povezana vijest:

Povezane vijesti: