Free for guests…ili priča o dodanoj vrijednosti u turizmu.
Da smo bili malo pametniji tj.gledali i učili na tuđim greškama u našem turističkom razvoju, kao recimo Španjolske, mali obiteljski hoteli ( sada i boutique i luksuzni hoteli ) bili bi okosnica našeg turizma.
Ako smo počeli s privatnim smještajem, bio bi neki logičan slijed da samo danas nakon 20+ godina bavljenja turizmom imali transformaciju od privatnog smještaja do malih obiteljskih hotela. Naravno ne sve, no barem par stotine malih obiteljskih hotela diljem Jadranske obale koji rade tijekom cijele godine. Ili mali obiteljski hoteli ( MOH ) s pričom kako ih osobno zovem, pošto je svaki MOH drugačiji, ima osobni i personaliziran pristup, ima dušu, kao i mi ljudi.
Nedavno sam bio u Lovranu i upravo odabrao mali boutique hotel za svoj smještaj. Riječ smještaj mi je nekako isprazan, jer koliko god motiv dolaska nije hotel ili krevet, svakako kako smještaj igra važnu ulogu u ukupnom doživljaju. A kada pričamo o malim obiteljskim hotelima tu je pristup vlasnika i ukupna kvaliteta usluge svakako dodatno naglašena.
Boutique Hotela Acacia je mali obiteljski hotel koji njeguje obiteljsku tradiciju od 1952.godine. Raspolaže s 8 soba na razini 4*, kao i malu wellness oazu.
Dopuna je i restoran Štanger smješten u sklopu hotela koji funkcionira kao a la carte restoran, no za goste hotela nude doručak - serviranje i usluga je osobni pristup, ne švedski stol, više "a la carte doručak" - opet priča za sebe.
U sklopu smještaja nude i večeru s dva menija koji se mijenjaju svaki dan po izboru i po promotivnoj cijeni od 20 eura po osobi. Što je daleko ispod regularne a la carte cijene restorana i također ulazi u još jednu dodanu vrijednost. Hotel ima i svoj besplatni parking što je svakako važno za svakog gosta, kao i punionicu za električna vozila. Tu je i mali wellness s unutarnjim bazenom, tri saune i jednom prostorijom za masaže.