Bravo Karlovac! Zajednička promocija TZ grada Karlovca i karlovačkih ugostitelja

Turistička zajednica grada Karlovca u sklopu IQM projekta radi na pozicioniranju Karlovca kao kvalitetne gastronomske i pivske destinacije. Pivo je jedan od zaštitnih znakova karlovačkog kraja, poznatog po tradiciji...

Turistička zajednica grada Karlovca u sklopu IQM projekta radi na pozicioniranju Karlovca kao kvalitetne gastronomske i pivske destinacije. Pivo je jedan od zaštitnih znakova karlovačkog kraja, poznatog po tradiciji pivarstva. 

Jela pripremljena s pivom posebnost su ove ljetne sezone u ponudi karlovačkih restorana. Radi se o tematskim menijima koje otkrivaju posjetitelji Karlovca.  Ponuda restorana je vrlo maštovita, u pripremi jela se koriste lokalne namirnice i zajednički se priča lokalna gastronomska priča. 

Tijekom lipnja i srpnja TZ grada Karlovca provela je online kampanju na Facebooku i Instagramu kojom je na domaćem tržištu promovirala posebnu ponudu jela pripremljenih s pivom u karlovačkim restoranima. Kampanja je dosegla 400.000 ljudi, a web stranicu visitkarlovac.hr s istaknutom ponudom pivskih specijaliteta pregledalo je preko 15.000 posjetitelja, ističu iz TZ Karlovca te dodaju: “Kampanja je doprinijela povećanju broja posjetitelja, te prometu u restoranima koji sudjeluju u kampanji, a to su: konoba Črni kos, bistro Kastel,, restoran Dobra hotela Korana Srakovčić, Kristal, bistro Palma, Lovački rog, restoran M-90, restoran Pod starimi krovovi i restoran Tempo

Pivski događaj u Karlovcu kao nastavak gastro brendiranja

U kolovozu će TZ grada Karlovca uz ponudu pivskih menija u ovu promotivnu kampanju uključiti i karlovačke ugostiteljske objekte – kafiće s ponudom različitih vrsta piva. 

Kako ističu iz TZ Karlovca, cilj je da posjetitelji Karlovca i karlovačkih atrakcija znaju prepoznati posebnost Karlovca i u ovom segmentu ponude kvalitetnih točenih i flaširanih piva koje karlovački ugostitelji imaju u ponudi. “Time će se dodatno unaprijediti priča o Karlovcu kao tradicionalnoj pivskoj destinaciji. Ove godine, kada zbog pandemije nema manifestacije Dani piva Karlovac, ova aktivnost je posebno bitna zbog podrške ugostiteljima, ali i zbog činjenice da bez obzira na izostanak manifestacije Karlovac ljubiteljima piva itekako ima što za ponuditi. Ugostitelji će i u sklopu ove akcije voditi računa o preporukama i epidemiološkim mjerama za svoje objekte kako bi svi posjetitelji mogli sigurno i odgovorno uživati” ističu iz TZ Karlovca.

Pozivu TZ grada Karlovca na sudjelovanje u promociji zajednički nazvanoj „Na pivo u Karlovac“ odazvali su se već brojni karlovački ugostitelji, a akcija će trajati od 21. kolovoza do 4. rujna 2020.

Bravo za Karlovac i odličnu proaktivnu kampanju koja svakako stvara motiv dolaska, a ne neku mozaičnu kampanju bez priče koje odavno nemaju više nikakvog smisla. Logična i zaokružena kampanja, a koja s pravom sada može pozicionirati grad Karlovac kao grad piva, a ne samo kroz jednu manifestaciju.

Manifestacije bi trebale biti samo šlag na torti i odlična nadogradnja, no bez cjelogodišnje baze i zaokružene priče, nema pravog efekta. Sve što je jednokratno, jednokratni je i efekt. Također, izrazito je važno, što je suradnja dogovorena s ugostiteljskim objektima, kako bi se povećala turistička potrošnja i onda ostala unutar lokalne ekonomije.

Foto: Izvan Fokusa

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN