Bravo za pametnu promociju Camping Village Šimuni. Primjer koji trebaju slijediti i svi drugi u turizmu

Hrvatska je prošli tjedan postala nositelji pečata WTTC za sigurno putovanje, kojeg je nedavno pokrenulo Svjetsko vijeće za putovanja i turizam (WTTC). WTTC, koji predstavlja globalni privatni sektor putovanja...

Hrvatska je prošli tjedan postala nositelji pečata WTTC za sigurno putovanje, kojeg je nedavno pokrenulo Svjetsko vijeće za putovanja i turizam (WTTC).

WTTC, koji predstavlja globalni privatni sektor putovanja i turizma, kreirao je žig za sigurna putovanja u svibnju ove godine, kako bi putnicima omogućio identifikaciju destinacija i poduzeća širom svijeta koji su usvojili globalne standardizirane zdravstvene i higijenske protokole. Svjetska turistička organizacija Ujedinjenih naroda (UNWTO) pozdravila je žig WTTC o sigurnim putovanjima, koji sigurnost i higijenu putnika postavljaju kao glavni prioritet.

/ / / HRVATSKA DOBILA WTTC PEČAT ZA SIGURNO PUTOVANJE

Nije potrebno naglašavati koliko je u trenutno svaki pozitivni PR itekako više nego dobrodošao, a sigurnost najvažnija valuta.

Upravo zato pečat Safe travels ima veliku potencijalnu vrijednost. No, osim jednodnevnog pozitivnog PR-a, imali li isti dodanu vrijednost?

Nažalost nema, ako svi u truizmu isti ne iskomuniciramo i ne iskoristimo u našu korist. Camping Village Šimuni napravili su upravo to – Safe travels pečat ili logotip aplicirali su na svoje vizuale i kampanje.

Samim time jasno komunikacijski daju do znanja kako je Hrvatska sigurna destinacija. Primjer koji trebaju slijediti i svi drugi u turizmu, jer što više svi zajedno ističemo ovaj logotip to smo uspješniji u komunikaciji i brendiranju Hrvatske kao sigurne destinacije.

Svakako u komunikaciji treba istaknuti sve epidemiološke mjere koje ste poduzeli u svojim smještajnim objektima ( foto, video, tekst ) te trenutne epidemiološke mjere koje vrijede na razini cijele Hrvatske tj. vaše županije. Što više detalja naglasimo i informiramo naše goste, time dajemo dodatni motiv za putovanje, jer šaljemo poruku kako smo svjesni situacije, kako smo poduzeli sve epidemiološke i dezinfekcijske mjere te što daje potvrdu da smo sigurna destinacija.

Mali, ali izuzetno važan detalj. Bravo za brzu reakciju i pametnu promociju Camping Village Šimuni.

I vi koristite Safe Travels logo u svojoj komunikaciji i promociji, preuzmite ga OVDJE

Povezane vijesti: