Crikvenica i Jadran napravili najveći skok na nacionalnom nivou

Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje dobila je neslužbeno ali znakovito priznanje za sveukupni dosadašnji...

Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje dobila je neslužbeno ali znakovito priznanje za sveukupni dosadašnji rad od trenutka kad je izišla iz stečaja. Naime, u sklopu tradicionalne državne manifestacije Dani hrvatskog turizma između brojnih događanja i prezentacija posebno se istaknula ugledna tvrtka Horwath HTL koja je predstavila  rad “Analiza performansi hrvatskog hotelijerskog sektora 2001.-2016. godine.

Analitičari Horwath HTL-a svoj rad temelje na primarnim istraživanja cjelokupnog hotelskog tržišta u RH koje obavljaju  sustavno od 1998 g. Njihova istraživanja odnosno rezultati omogućavaju uvid u brojne parametre hotelske industrije, a rezultati se koriste u svim alatima koji služe za poboljšanje kvalitete usluga hotela na svim razinama.

Jedan od parametara koji se posebno istaknuo i koji je egzaktno mjerljiv odnosi se na rast cijena hotelskih soba u hotelima odnosno destinacijama. “Naše primarno istraživanje Horwath Hotel Survey kojeg sustavno provodimo od 1998 g. iskristaliziralo je top 5 destinacija u 2016. godini koje su ostvarile najveći rast prosječne cijene po hotelskoj sobi tzv. ADR. Mjerenje precizno pokazuje kako je prvo mjesto pripalo Crikvenici s rastom od čak 30%, što je dvostruko više od Zadra koji je na drugom mjestu sa rastom cijena od 15%. Upravo ovaj pokazatelj tumačimo kao relativno povećanje dodane vrijednosti koju su hoteli u destinaciji generirali kroz podizanje kvalitete. Podatak o izuzetnom uzletu ADR-a u Crikvenici ne iznenađuje s obzirom na dobro poznatu činjenicu o uspješnosti prve faze transformacije ”Jadran” d.d. iz Crikvenice kao dominantnog igrača i neospornog nositelja cjelokupne destinacije. Uz Crikvenicu i Zadar u top 5 su i Tučepi, Poreč i Mali Lošinj – sve destinacije s jakim hotelskim poduzećima koji su u razvojnom ciklusu” izjavio je Emanuel Tutek Partner u Horwath HTL.

Obzirom da ukupni financijski rezultati Jadrana pokazuju rast i na kraju ove sezone čime je još jednom potvrđena ispravna upravljačka ali i ulagačka politika vodstva najvećeg crikveničkog hotelijera . Rezultat je to ponajprije investicija koje je Jadran d.d. proveo u protekle tri godine, a koje su rezultirale povećanjem kategorizacije hotela “Omorika” i “Katarina” sa dvije na četiri zvjezdice, hotela “Slaven” i kampa “Selce” na tri zvjezdice te najnovijeg hotela otvorenog u kolovozu ove godine, hotela “Esplanade”, koji nosi četiri zvjezdice. “Ovi egzaktni podaci ukazuju upravo na ono što mi uporno ponavljamo, a ponavljat ćemo i ubuduće: Naši napori koji su prepoznati na svim financijskim i stručnim razinama neće biti dovoljni ako kao destinacija ne budemo postizali sinergiju u viziji razvoja naše rivijere. Ovo istraživanje eminentne tvrtke Horwath HTL samo nam je dalo potvrdu ali i podstrek za daljnji rad i ulaganje u razvoj. Od izlaska iz stečaja, preko vraćanja dugova radnicima do podizanja kategorizacije, a time i konkurentnosti, mi smo na našoj lokalnoj razini stekli temeljne osnove za dugoročno održiv i društveno odgovoran razvoj Crikvenice kao mjesta ne samo za ugodan odmor, nego i mjesta za pristojan život ljudi koji su na usluzi našim gostima. I taj je smjer u konačnici cilj svake mudre i ozbiljne strategije bila ona lokalnog ili nacionalnog karaktera” poručio je Dino Manestar predsjednik Uprave “Jadran” d.d. iz Crikvenice.

I upravo na tom tragu su se nizale ključne poruke i teme koje su obrađivane posljednja dva dana na Danima hrvatskog turizma. Destinacija, ma kako uspješna bila, ne može i ne smije funkcionirati kao usamljeni otok. Svaka uspješna priča trebala bi i mora biti dio sveukupne državne strategije koja će odgovoriti ne samo na izazove vremena, nego i osigurati i podržati dugoročni održivi razvoj i posebnosti tih istih destinacija. I ne zaboravimo, motiv dolaska nije smještaj, nego razlonik, kvalitetan i prvenstvneo autentičan sadržaj turističke destinacije.

Povezana vijest: ANALIZA PERFORMANSI HRVATSKOG HOTELIJERSKOG SEKTORA

 

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN