Croatia Airlines

Croatia Airlinesa predstavila novi razvojni ciklus naredne tri godine

Na danas održanoj sjednici Nadzornog odbora Croatia Airlinesa ( CA ) prihvaćen je prijedlog Post-Covid strategije koji je tijekom proteklih mjeseci razvijen zajedno s konzultantima –  Boston Consulting Group...

Na danas održanoj sjednici Nadzornog odbora Croatia Airlinesa ( CA ) prihvaćen je prijedlog Post-Covid strategije koji je tijekom proteklih mjeseci razvijen zajedno s konzultantima –  Boston Consulting Group (BCG). Navedenim je otvoren put za daljnje razgovore s vlasnikom Croatia Airlinesa, Republikom Hrvatskom, ali i ostalim sudionicima važnim za provedbu i osiguranje uspješne i kvalitetne budućnosti hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika i člana udruge Star Alliance. 

S ciljem definiranja strateških inicijativa čija će implementacija omogućiti održivo poslovanje kompanije u budućnosti, prijedlog Post-Covid strategije tako predstavlja novi razvojni ciklus Croatia Airlinesa.  

Pandemija COVID-19 izazvala je pad prometa od 83 % u hrvatskom sektoru zračnog prijevoza putnika. Daljnje trajanje pandemije odrazilo se i na poslovanje u 2021. godini, u kojoj je u razdoblju siječanj – lipanj 2021. g. u Croatia Airlinesu ipak zabilježen pozitivan pomak od 25,8 milijuna kuna, odnosno 15 posto bolji rezultat u odnosu na isto razdoblje lani. Predviđanja IATA-e govore da će se oporavak zračnog prometa postepeno dogoditi do 2024. godine. 

/ / / Treba nam jedan globalni standard, a ne x različitih rješenja istog izazova

Post-Covid strategija potvrđuje da Croatia Airlines treba povećati učinkovitost svog poslovanja i konkurentsku sposobnost, te se u narednom razdoblju pred kompanijom nalaze ključni operativni i strukturni izazovi koji uključuju obnovu flote zrakoplova i optimizaciju mreže letova tijekom cijele godine.

Uzimajući u obzir kretanja na visoko konkurentnom hrvatskom zrakoplovnom tržištu, cijene goriva i emisija CO2, kao i ciljeve „zelenih“ politika EU, definirane strateške inicijative nemaju alternativu, a njihovom implementacijom se koriste prilike koje nude slijedeće dvije godine oporavka zračnog prometa, navode iz CA te dodaju kako Croatia Airlines ostaje posvećena svom primarnom cilju: povezivanju Republike Hrvatske sa svijetom tijekom cijele godine, i u dobrim i u lošim vremenima kao važan dio hrvatske prometne infrastrukture.

Kako bi ostvario ciljeve definirane Post-Covid strategijom Croatia Airlines će dodatno digitalizirati svoje poslovanje prelaskom na novi SAP sustav i naprednije korištenje podataka, unaprijediti vještine upravljanja svih razina menadžmenta, inzistirati na balansiranom fokusu na kvalitetu, poduzetništvu, osviještenosti o troškovima i inovativnosti te cijeniti i posebno vrednovati suradnju i inicijative zaposlenih i socijalnih partnera čije će konstruktivno uključivanje svakako doprinijeti ostvarenju ciljeva strategije i povećanju produktivnosti” ističu iz CA.

Novi razvojni ciklus trajati će sljedeće tri godine, koliko je i procijenjeno vrijeme implementacije najvažnijih strateških inicijativa. 

Foto: Croatia Airlines

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN