Čuda se događaju! Po prvi puta direktori pet slavonskih turističkih zajednica zajednički promovirali turističku ponudu Slavonije

Čuda se događaju! Dokaz tome je i što su se po prvi puta u Hrvatskoj okupili direktori pet slavonskih turističkih zajednica kako bi zajednički promovirali ljepote i turističku ponudu...

Čuda se događaju! Dokaz tome je i što su se po prvi puta u Hrvatskoj okupili direktori pet slavonskih turističkih zajednica kako bi zajednički promovirali ljepote i turističku ponudu Slavonije. 

Pod simboličnim nazivom „Divani“, u vinoteci Kavane Procaffe u srcu Zagreba održana je prezentacija ove jedinstvene regije uz vrhunska slavonska vina i najfinija jela koja potpisuje iločki hotel Dunav, prvi nositelj Michelinove preporuke u tom dijelu Hrvatske. 

Martina Jakelić, direktorica TZ Virovitičko-podravske županije, Maja Jakobović Vukušić, direktorica TZ Požeško-slavonske županije, Ružica Vidaković, direktorica TZ Brodsko-posavske županije, Mislav Matišić, pomoćnik direktorice TZ Osječko-baranjske županije i Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko srijemske, koja je i koordinatorica Klastera Slavonija, predstavili su turističke atrakcije najistočnije hrvatske regije – Slavonije.

Sinergija je imperativ, a Slavonija mora biti jedan turistički proizvod i brend. To je jedino logično i efikasno.

Ovo je snažan i konkretan iskorak u promociji i prezentaciji Slavonije kao turističke destinacije Hrvatske, ističe Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko srijemske i koordinatorica Klastera Slavonija te dodala: Sporazumom o suradnji na kreiranju i promociji turističkog brenda „Slavonija“, kojega su prošle godine potpisali svih pet županijskih turističkih zajednica, Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma, utvrdili smo okvire i aktivnosti kojima želimo ostvariti konačni cilj – razvoj proizvoda i promociju kao generatora povećanja turističkih rezultata. Nitko od potpisnika taj cilj ne može ostvariti sam i stoga zajedništvo u spremnosti da ostvarimo sve ono što Slavonija u turizmu može, ključan je faktor uspjeha. Imamo još jako puno toga čime se svijetu možemo pohvaliti. Kako je riječ o novom pristupu promociji, prvi je korak bio izrada strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja za razdoblje 2019. – 2025. koji će uskoro na usvajanje, iz tiska je ove godine izišla brošura Slavonija, a zajednički nastupi na sajmovima i posebnim prezentacijama već su dali prve rezultate“, ističe Rujana Bušić Srpak. 

Foto: Borna Subota, Exe produkcija

Slavonija je destinacija koja ima što za ponuditi svih 365 dana u godini naglasio je Mislav Matišić, pomoćnik direktorice TZ Osječko-baranjske županije te dodao: “Jedan od osnovnih motiva posjeta našem kraju je gastronomija, imamo i dva parka prirode Kopački rit i Papuk koji izgledaju božanstveno u svako godišnje doba. Slavonija nudi najljepši spoj tradicije i urbanog, a svi koji dođu prvi put oduševe se kada okuse boje i mirise, dožive moćni Dunav, ali i Savu i Dravu, nepregledne vinograde, Zlatnu dolinu, Plemićku rutu i otkriju da Slavonija nije samo nepregledna ravnica. Pogledajte samo Požešku goru, Psunj i Papuk, Erdut i Bansko Brdo. Kod nas možete voziti bicikl, quadove, kajak, penjati se u adrenalinskim parkovima u Zlatnoj gredi i na Papuku…“ istaknuo je Matišić. 

Iako je još dalek put do definiranja jednog zaokruženog turističkog brenda Slavonije, svakako treba pohvaliti ovaj prvi povijesni korak ka zajedničkoj promociji i sinergiji.

Prilog: Istražite novu promotivnu brošuru Slaovnije / Brošura Slavonija 2019

Povezane vijesti: