Digitalizacija u turizmu: Briig boutique hotel više ne koristi tiskane materijale, nego iPad uređaje za komunikaciju s gostima

Splitski briig boutique hotel, u suradnji s Hoteza platformom, svojim je gostima ponudio Hoteza HotPad sustav kao jedinstven način komunikacije, ali i održivo rješenje. Korištenjem Hotezine platforme iz upotrebe...

Splitski briig boutique hotel, u suradnji s Hoteza platformom, svojim je gostima ponudio Hoteza HotPad sustav kao jedinstven način komunikacije, ali i održivo rješenje.

Korištenjem Hotezine platforme iz upotrebe su izbacili sve tiskane brošure i materijale, čime su, među prvim u Hrvatskoj, zaslužili MINT-ovo pismeno odobrenje o kategorizaciji. Digitalizacija turizma u pravom smislu riječi. 

Svi gosti hotela od sada mogu preko digitalnih uređaja komunicirati s osobljem hotela koje im je u svakom trenu na usluzi, ali i doznati mnogobrojne informacije o hotelu, destinaciji i zanimljivim događanjima u njihovoj blizini.

Opuštenost i jednostavnost komuniciranja koju gost ostvaruje korištenjem HotPad sustava potiče ga da dodatno istraži sve opcije koje ovo rješenje nudi. Od raznih događanja u kojima mogu uživati ili informacija o živahnom gradu u kojemu se nalaze, do gastronomskih užitaka koje mogu iskusiti u privatnosti vlastite sobe – tko može reći ne raskošnom doručku u krevet?” zaključuje Duška Žižak, menadžerica marketinga i prodaje briig hotela.

Hotezin HotPad interaktivni sustav omogućava gostima briiga da preko iPad uređaja u sobama ostvare potpunu komunikaciju s osobljem hotela u stvarnom vremenu. Sustav im omogućava da naruče hranu ili piće, ugovore termin za masažu ili tretman ljepote, naruče osvježavanje sobe ili pak sadržaj mini bara, uz minimalan trud preko elegantnog, user-friendly sučelja koje poziva na istraživanje sadržaja samog hotela, ali i destinacije u kojoj se nalazi.

Posvećeni smo pronalaženju personaliziranog rješenja unutar Hotezine platforme za svaki projekt na kojemu radimo. Briig se pokazao kao ambiciozan projekt s jasnim ciljem i vizijom, dok se Hoteza nametnula kao logičan izbor jer smo s tehnološke strane ispunili sva očekivanja i visoke ljestvice koja je briig postavio” rekao je Damir Knežević, direktor Hoteze.

Hoteza na regionalnom tržištu posluje tek četiri godine, te već imaju brojna iskustva i klijente s globalnih, ali i regionalnog tržišta, a njihov jedinstven know-how ističe ih od konkurencije. Sve je počelo s IPTV pametnim sustavom i mobilnim aplikacijama, te se proširilo s potrebama tržišta koje je zahtijevalo nove, inovativne načine komunikacije s gostima. 

Hoteza omogućava hotelijerima pametna i personalizirana hotelska rješenja kroz nekoliko pametnih platformi, od kojih se ističu Hoteza interaktivni sustav za TV uređaje, HotPad interaktivna aplikacija za in-room tablete te Hoteza Mobile, hotelska aplikacija koja nudi sve usluge na dohvat ruke.

Vijesti: