Uniline želi postati “One stop sport travel company”

Sportski turizam, sa svoje tri sastavnice – turizmom sportskih događanja, turizmom sportskih uspomena i aktivnim sportskim turizmom – i godišnjim obujmom od 660 do 700 milijardi dolara, jedan je...

Sportski turizam, sa svoje tri sastavnice – turizmom sportskih događanja, turizmom sportskih uspomena i aktivnim sportskim turizmom – i godišnjim obujmom od 660 do 700 milijardi dolara, jedan je od najbrže rastućih selektivnih oblika turizma u svijetu. S

vakako kako je sportski turizam jedan od niša koji mogu i moraju produžiti turističku sezonu, pogotovo jer imamo sve preduvijete,  od ugodne mediteranske klime, povezanosti, do svjetskih sportskih uspjeha kako pojedničanih tako i momčadskih sportova, a samim time i i upoznate sportaše kao odlične ambasadore našeg turizma. Sve potencijale sportskog turizma u hrvatskim okvirima pepoznao je i Uniline, najveći hrvatski turistički operater, kroz koji godišnje prođe više desetaka tisuća korisnika ovih usluga – od natjecatelja, trenera do navijača –  te dvadesetak renominiranih sportskih saveza i klubova.

Goran Šprem, Uniline: Postavili smo si za cilj da postanemo ”one stop sport travel company” aktivna po 24/7 principu tj. klijentima dostupni svaki dan i u svako vrijeme

Sportskom turizmu, koji u turističkom kolaču sudjeluje s 14%, stručnjaci predviđaju dinamičan rast u narednih desetak godina. Kao jedan od optimalnih oblika cjelogodišnjeg poslovanja može značajno doprinijeti daljnjoj diverzifikaciji i održivosti hrvatskog turizma napomenuo je Goran Šprem, izvršni direktor Unilinea za sportski i korporativni turizam, nastavivši, u ovom trenutku brinemo se o logističkim potrebama Hrvatske košarkaške reprezentacije u pripremnom ciklusu za nadolazeće Europsko prvenstvo koje započinje za svega tri dana, želeći joj uspjeh i što bolji plasman s obzirom na kvalitetu vrhunskih igrača s kojima raspolaže. “Naše klijente vodimo na zimske i ljetne Olimpijske igre, nogometna i rukometna svjetska i europska prvenstva. Cjelovit godišnji servis na svim putovanjima i utakmicama obavljamo za naše renomirane sportske saveze; rukometni, košarkaški, teniski, plivački, karate savez te ostale saveze i klubove kao što su RK PPD Zagreb, KK Cibona ili pak KHL Medveščak. Poslije Europskog košarkaškog prvenstva slijede nam odmah aktivnosti na prihvatu i smještaju najboljih europskih rukometaša, njihovih navijača i gostiju s obzirom na to da je Uniline službena turistička kompanija Europskog prvenstva u rukometu u Hrvatskoj u siječnju 2018.” ističe Šprem.

Zbog dinamičnog rasta sportskog turizma u Uniline-u kreću s novim poslovnim modelom kao rješenje za cjelogodišnji i održivi turizam.

Kako ističe Šprem, za cilj su si postvaili da posatnu ”one stop sport travel company” aktivna po 24/7 principu tj. klijentima dostupni svaki dan i u svako vrijeme.” Budućnost ovog poslovanja vidimo u sustavnom i trajnom širenju usluga i stvaranju novih poslovnih modela u kojima tražimo racionalna i isplativa rješenja za sportaše, saveze i klubove te njihove navijače i goste kroz naš specifični know-how koji smo razvili – od organizacije sportskih razvojnih kampova za sve uzraste do sportskog pripremnog dijela i po potrebi pripremnih i natjecateljskih segmenata s pratećim uslugama.” zaključuje Šprem.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN