Dog friendly destinacija kao dobra prilika za pozicioniranje?

Prema nacionalnom istraživanju vlasnika kućnih ljubimaca u Americi, 45% ljudi dovodi svoje pse najmanje dvije noći kad putuju. Dovoljan dobar motiv da se posebno fokusira promocija i priča prema...

Prema nacionalnom istraživanju vlasnika kućnih ljubimaca u Americi, 45% ljudi dovodi svoje pse najmanje dvije noći kad putuju.

Dovoljan dobar motiv da se posebno fokusira promocija i priča prema turistima s kućnim ljubimcima. Tako je 2019. godine Visit North Carolina pokrenula potragu za prvim putničkim agentom za pse na svijetu ili turizam iz pseće perspektive.

I tako je Sjeverna Karolina dobila prvog putnički agent za pse na svijetu.

No, priča je počela prvo s oglasom koji je probudi interes javnosti i zajednice. Na oglas na psa vodiča, između 500 kandidata pobijedio je pas Mo, koji je postao zvijezda i ambasador kampanje.

Cilj nam je Sjeverna Karolina biti prvo mjesto koje vam padne na pamet za putovanja s psima, a uvjereni smo da je Mo ključ za postizanje ovoga.” istaknuo je Wit Tuttell, izvršni direktor Visit North Carolina.

Tako je Mo postao glavni narator priče i učinkovit resurs za pronalaženje sadržaja za putnike koji dovode svoje ljubimce kao što su dog friendly hoteli, kampovi, parkovi i staze, pivovare, restorani, pekare i druga mjesta koja odgovaraju potrebama.

Nakon toga je krenulo snimanje video spota, te je napravljena posebna web stranica za komunikaciju i promociju Sjeverne Karoline kao dog friendly destinacije. Istražite web stranicu. Također, Mo je dobio i svoj Instagram i Facebook profil. Zajednica koja raste i sama sebe hrani informacijama i iskustvima, barem bi trebala, no koliko vidim cijelu priču nažalost nisu dodatno razradili.

Kao da su odlično krenuli i stali, što je šteta. Jer ovo je platforma i zajednica koja traži takav sadržaj. Danas je najlakše pokrenuti web stranicu, no ako je nešto jednokratno takav je i efekt. Ne moramo posebno naglašavati koliko se ljudi vežu uz pse, kao i da postoji cijela industrija koja prati život pasa.

Hrvatska kao pet friendly destinacija?

Priča o prvom putničkom agentu za pse na svijetu je sigurno dobra ideja koju na sličan i bolji način možemo implementirati u Hrvatskoj kao dog friendly destinacije.

Time više što smo auto destinacija, imamo puno kampova, prirode, planine i šume, imamo razgranatu u dugačku obalu, što znači da ima prostora za pseće plaže koliko hoćemo. Samo je pitanje kako ih pametno uklopiti i poveazti sve u jedan turistički proizvod.

U Crikvenci od 2018. godine imamo Monty’s Dog Beach & Bar”, prvi kafić u Hrvatskoj,koji nudi pivo, sladoled, torte… za pse. Priča koja je pokrenula pozitivnu lavinu i proces brendiranje Crikvenice kao dog friednly destincije. Također, u Crikvenici mnogi smještajni kapaciteti nose oznaku pet friendly, a u čast kućnim ljubimcima u rujnu se organizira manifestacija Crikvenica 4 Pets.

Inače, industrija kućnih ljubimaca u SAD-u generira 95 milijarde dolara, prema podacima American Pet Products Association za 2019. godine.

Naravno i Booking.com, TripAdvisor i Airbnb imaju poseban fokus na smještajne objekte koji primaju pse.

Svakako i Hrvatska mora igrati važnu ulogu kao pet friendly destinacija. U Njemačkoj, Francuskoj, Italiji i Austriji više od 40% hotela prima kućne ljubimce, prema podacima Trabber-a.

Industrija je strašno velika, od veterinara, dresera, smještaja, restorana, hrane, atrakcija, parkova, odjeće, kozmetike, salona, natjecanja, poligona i razne druge opreme za pse… googlajte, iznenadit ćete se što sve čini i prati današnji pseći život.

Inače, zanimljivo u Rakovici, Donji Miholjac, braća Mladen i Mario Falamić, proizvode prvu hranu za pse na svijetu s konopljom, koja se radi na bazi industrijske konoplje. Imamo i hrvatski brand specijaliziran za dizajn i proizvodnju modernog namještaja za kućne ljubimce – Robowsky, kao i recimo brend Qushin, koji u Lijepoj našoj imaju proizvodnju jastuka za pse, a koje izvoze po cijeloj Europi. Malo više istraživanja sigurno bi otkrilo i druge hrvatske proizvođače operem za pse.

Inače, u Hrvatskoj, prema istraživanju koje je prije tri godine proveo GfK – Centra za istraživanje tržišta, 61 posto kućanstava ima minimalno jednog ljubimca, 41 posto građana izjavilo je kako ima psa.

A imamo i jednog od najboljih ambasadora za uklopiti ovu priču – hrvatsku pasminu dalmatinera ili dalmatinski pas, za koju svi na svijetu znaju, zahvaljujući Disney-u, no misle da je američka pasmina.

Dakle, imamo sve i sve je do nas da pametno zaokružimo cijelu priču i ponudimo ju tržištu.

Jedno glasno razmišljanje motivirano videom o prvom putničkom agentu za pse na svijetu.

Foto: Jacub Gomez, Pexels.com

Povezane vijesti: