Esencija turizma u Istri – tako jednostavno, a tako genijalno

U Istri Sajam Istarskih suvenira i gurmanskih proizvoda

Turistička zajednica grada Pule i Turistička zajednica općine Fažana već 11. godinu za redom organiziraju ljetni sajam istarskih suvenira – Istrian hand made. Na Ljetnom sajmu obrtnika svaki tjedan od 15.6.-15.9. obrtnici će izlagati, prodavati i proizvoditi suvenire i rukotvorine; ponedjeljkom i utorkom u Puli, srijedom u Fažani. Radno vrijeme sajma je od 15.6-31.8. od 20-23, a od 1.9.-15.9. od 19-22 sata. Na Istrian hand made sajmu 2016. godine sudjelovati će 14 obrtnika, a cilj manifestacije je obogatiti turističku ponudu grada te pružiti mogućnost turistima da kupuju ručni rad i autohtone suvenire.

Istra mix tj. Sajam istarskih gurmanskih proizvoda i suvenira – Istrian hand made i Istra gourmet,  održavati će se također od 15.06. do 15.09. već 7. godinu zaredom u Fažani i 2. godinu od 07.07. do 25.08. u Ližnjanu. U Fažani, gdje će se manifestacija održavati srijedom, pored proizvođača suvenira), sudjeluju proizvođači gurmanskih proizvoda, dok se u Ližnjanu manifestacije održava svaki četvrtak od 20 do 23 sata

istramix

Zanimljivost ove manifestacije je i u tome što se neki predmeti izrađuju direktno ispred turista. Svi izlagači imaju majice i vrećice s logom Istrian hand made-a kako bi manifestacija bila prepoznatljiva. Može li ova turistička priča biti bolja?

Svaka čast Turističkim zajednicima Pule i Fažane, to je ono što nedostaje našem turizmu. To je temelj razvoja turističke destinacije – poštuj sebe i poštivat ćete i drugi. Turisti žele upoznati, osjetiti, okusiti autohtone lokalne proizvode, još ako im ispričate priču to je to – esencija turizma. Ovo mora biti temelj turizma svih turističkih destinacija, a ostalo je nadogradnja. Nijemci ne žele probati njemačke kobasice, nego naše domaće. A ako im se svidi, kupit će je i odnijeti kuće gdje će u društvu svojih prijatelja širiti priču o odličnom godišnjem odmoru i uz razgovor degustirati našu domaću i autohtonu kobasicu.  Kobasica je samo metafora, moramo prodati sebe, našu kulturu, gastronomiju, povijest i identitet. To turisti žele doživjeti. Ova turistička priča je tako jednostavna, a opet tako genijalna. Trebala bi biti standardna priča svake naše turističke destinacije.

Moramo napokon shvatiti kako turizam nije sunce i more, te kako je naša najveća prednost upravo ta raznolikost kroz povijest, gastronomiju, glazbu, kulturu, običaje i sve drugo. Imamo na tisuće različitih autohtonih priča, samo moramo biti ono što jesmo i ispričati te priče. Budimo to što jesmo jer turisti upravo to žele vidjeti, doživjeti i okusiti. Ne treba nam nova velika ideja našeg turizma, nego napokon moramo biti i prodavati ono što jesmo – Istrijani, Dalmatinci, Slavonci, Međimurci, Zagorci, Ličani …. Hrvati. Budimo ono što jesmo – autohtoni, autentični i vjerodostojni! To je priča koju moramo ispričati

Turizam se sastoji od emocija, doživljaja i priča. Pričajte  priče.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN