Expedia Group objavila novo izdanje Traveler Value Indexa

Kakvo je stanje u turističkoj industriji, donosi nam novo izvješće Expedia Group Traveler Value Index koji po prvi put u više zemalja i multi-industriji nudi pregled onoga što putnici...

Kakvo je stanje u turističkoj industriji, donosi nam novo izvješće Expedia Group Traveler Value Index koji po prvi put u više zemalja i multi-industriji nudi pregled onoga što putnici sada najviše cijene dok planiraju, rezerviraju i dožive putovanja.

Istraživanje je provedeno u partnerstvu s Wakefield Research -om, ovo se izvješće temelji na globalnom istraživanju potrošača koje je obuhvatilo 8.000 ispitanika s osam velikih tržišta: Australije, Kanade, Francuske, Njemačke, Japana, Meksika, Velike Britanije i SAD -a.

Za industriju je ključno ispuniti očekivanja putnika koji se razvijaju kako bi se iskoristila povećana potražnja nakon pandemije, ističu iz Expedije te navode kakoje to i cilj novog istraživanja, kako bismo bolje razumjeli kako COVID-19 nastavlja utjecati na odluke putnika i saznali što ljudi traže prilikom rezervacije putovanja.

Uvidi našeg istraživanja pokazuju da cijena više nije glavni pokretač rezervacija. Putnici su usredotočeni na nove vrijednosti – poput sigurnosti i financijske sigurnosti – i žele rezervirati sa pouzdanim pružateljima usluga putovanja koji će im prenijeti njihova iskustva, ”rekao je Hari Nair, globalni stariji potpredsjednik i generalni direktor za upravljanje računima u Expediji Skupina, izjavio je za Skift.com

Putnici nadoknađuju izgubljeno vrijeme za putovanja nakon više od godinu dana, a pandemija je promijenila uvjete ponašanja i navika putnika.

Istraživanje otkriva da bi više od trećine (36%) putnika iskoristilo priliku za više slobodnog vremena kako bi ispunili svoje snove o odmoru nakon COVID-19. Zapravo, gotovo tri četvrtine (72%) kaže da planiraju putovanje u sljedećih 12 mjeseci.

Više od trećine (34%) putnika sada ima veće proračune za putovanja u odnosu na 2020. Zapravo, gotovo svaki peti (18%) očekuje da će putovanja biti ono na što će najviše potrošiti 2021. godine, ravnomjerno s glavnim stavkama potrošnje poput projekata obnove doma (18%) i prije zabave (12%), kupnje ili brige o automobilu (11%) ili zdravstvene zaštite (11%). Ljudi su također spremni smanjiti druge troškove kako bi uštedjeli više za putovanja.

Gotovo tri četvrtine zadovoljne su konceptom putovnice za cjepivo

Cjepiva su ključna za ponovno otvaranje međunarodnih koridora za putovanja, a gotovo tri četvrtine (71%) putnika upoznato je s konceptom putovnice za cjepivo. To je posebno izraženo u Velikoj Britaniji, gdje većina putnika (81%) može pokazati dokaz o cijepljenju.

Tri četvrtine putnika vjerojatno će odabrati destinaciju na kojoj nikada prije nisu bili

Također se ponovno naglašava nova i drugačija iskustva – na primjer, putovanja “jednom u životu” koja su se možda činila poput oživljenog sna tijekom zatvaranja. Tri četvrtine putnika izjavilo je da namjerava otputovati na odredište na kojem nikada prije nije bilo, a oko polovica putnika reklo je da bi se rado ukrcali u avion negdje u sljedećih 12 mjeseci.

Osim razmatranja novih vrsta iskustava, gotovo polovica putnika izjavila je da je spremna rezervirati putovanja kroz web stranice i tvrtke koje nikada prije nije koristila.

I dok su cijene smještaja u udaljenim područjima porasle zbog opsega domaćih putovanja do odredišta za vožnju-81 posto putnika razmišlja o putovanju u udaljeno područje, planinu ili mali grad u sljedećih 18 mjeseci-povratak usmjeren na grad putovanja su na pomolu, sa stalnim porastom pretraživanja baze podataka za velika urbana središta.

Značajno je to što putnici također donose odluke na temelju toga koliko su se tvrtke uskladile s njihovim osobnim uvjerenjima. Tri od pet ispitanika reklo je da bi bili spremni potrošiti veće iznose na iskustvo putovanja koje je ekološki održivije. Dodatne dvije trećine putnika reklo je da će rezervirati kod turističkih kompanije ili brendova koje imaju uključivu poslovnu praksu, poput onih u vlasništvu žena, onih koje otvoreno zagovaraju LGBTQIA+ zajednicu ili onih koje podržavaju osobe s invaliditetom.

Sada znamo da ljudi žele pronaći veće značenje u svojim putovanjima i da putovanja sve više postaju odraz njihovih osobnih vrijednosti, pa je ovo prilika za pružatelje putovanja da u svojim marketinškim komunikacijama istaknu društvene vrijednosti kako bi izgradili veze s putnicima” rekao je Greg Schulze, stariji potpredsjednik za transport, krstarenja i smještajne kapacitete strateških partnera u Expedia Grupi.

Prije pandemije, cijena je obično držala prvo mjesto kada je riječ o tome kako su putnici donosili odluke o rezervacijama. Međutim, kako izvješće ističe, čini se da je cijena 2021. godine u drugom planu, budući da čimbenici poput zdravlja, sigurnosti i fleksibilnosti postaju sve važniji u donošenju odluka zbog pandemije.

Prema izvješću, postojanje fleksibilne prakse, kao i jake zdravstvene i sigurnosne mjere, rangirani su kao najveće vrijednosti na globalnoj razini u svim segmentima, uključujući hotele, smještaj za odmor, zrak, rent -a -car i krstarenja.

S obzirom na to da je u svim sektorima putnicima najveća vrijednost bila mogućnost da dobiju povrat novca ako se planovi promijene – i da bi radije platili više kako bi bili sigurni da je to pokriveno – jasno je da tvrke moraju ostati što fleksibilniji kako bi zadovoljili potrebe na ovu novu potrebu.

Odgovori putnika na indeks vrijednosti govore nam da se način na koji ljudi putuju razvio i da će to nastaviti. Rezultati našeg istraživanja ukazuju na potrebu komuniciranja politika otkazivanja i mjera čistoće kako bi se olakšale sve tjeskobe i izgradilo povjerenje ”, rekao je Schulze.

Što se tiče hotelskih rezervacija, putnici mlađi od 40 godina u SAD-u i Japanu, na primjer, čistoću su rangirali kao prvi faktor, preferirajući beskontaktno iskustvo i druge pogodnosti, umjesto da se uglavnom usredotoče na cijenu i povrat novca.

U zračnom prometu, fleksibilnost i čistoća također su visoko rangirani, iako su putnici generacije Z izvijestili da preferiraju niske cijene prije poboljšanog čišćenja. Mlađi putnici također su tražili veća beskontaktna iskustva.

Za najam automobila, mogućnost povrata novca su najtraženiji, a čistoća je bila na drugom mjestu. Krstarenje je bio jedini segment u kojem su ispitanici ocijenili nisku cijenu kao najveću vrijednost.

Najveći zaključak za svakoga u industriji je da se stvari jednostavno ne vraćaju na staro. U svim segmentima i regijama putnici sada žele – doista, zahtjevno – različite mogućnosti. Kako se globalna situacija nastavlja razvijati, tako će se razvijati i njihove potrebe ”, objasnio je Nair.

Zaključno, dolaskom cjepiva vraća se sloboda kretanja i obnavlja želja za povezivanjem tj putovanjem. Međutim, sve više putnika traži iskustva koja odgovaraju njihovim vlastitim vrijednostima. Putnici žele iskustva kojima je prioritet njihova sigurnost. Oni u industriji koji se prilagode i zadovolje nove vrijednosti putnika dobit će jasnu prednost u utrci za hvatanjem potražnje nakon pandemije.

S obzirom da se sve više ljudi cijepi i ograničenja putovanja se ublažavaju, iz Expedije očekuju da će se potražnja za međunarodna i domaća putovanja nastaviti povećavati 2021.

Cijelo istraživanje pročitajte u prilogu.

PRILOG: Expedia Group Traveler Value Index

Napomena:


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN