Flixbus u samo tri mjeseca koristilo 100.000 putnika

Nakon samo tri mjeseca poslovanja u Hrvatskoj start-up FlixBus koristilo je 100.000 putnika. Ekspanzija FlixBus-a od prvog dana, kada je krenuo s četiri međunarodne linije iz Zagreba, Splita, Rijek...

Nakon samo tri mjeseca poslovanja u Hrvatskoj start-up FlixBus koristilo je 100.000 putnika.

Ekspanzija FlixBus-a od prvog dana, kada je krenuo s četiri međunarodne linije iz Zagreba, Splita, Rijek i Pule, do danas je impresivna. Nakon tri mjeseca FlixBus direktno povezuje preko 50 međunarodnih gradova, a razvio je i mrežu domaćih linija povezujući tako međusobno 40ak gradova unutar Hrvatske. Uz pet hrvatskih autobusnih partnera iz Slavonije, Dalmacije, Istre, Zagorja i grada Zagreba svi dijelovi Hrvatske povezani su s najvećim poslovnim, kulturnim i zabavnim centrima direktno kao što su München, Beč, Budimpešta, Frankfurt, Milano, Torino, Rim, Ljubljana i druga glavna čvorišta.

Također, osim putovanja zelenim autobusima, postavljeni su novi standardi putovanja. Od kupovine karte online I preko mobilne aplikacije, kosriničke služne 24/7, osigurava više prostora između sjedala, utičnicu za struju, besplatan internet, mogućnost kupovine napitaka i grickalica u autobusu, besplatnu prtljagu te mogućnost otkaza ili promjene rezervacije do 15 minuta prije polaska bez naplate te možda najvažnija stvar – povezano hrvatske gradove s Europom po izrazito niskim cijenama. Autobusi su postali cool prijevozno sredstvo dostupno svima zahvaljujući FlixBus-u.

˝Zaista nas veseli činjanica da smo u ovako kratkom roku uspjeli privući 100.000 putnika, ali i razviti i mrežu domaćih linija, međusobno povezati hrvatske gradove te povećati frekvenciju polazaka. Kao što je mreža domaćih linija uspostavljena unutar Njemačke, Francuske ili Italije gdje također imamo svoja sjedišta, tako nam je cilj uspostaviti i uspješnu zelenu mrežu domaćih linija te postati sinonim za putovanja autobusom diljem Hrvatske.˝  izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja CEE regije, te dodao zanimljivi podatak kako su FlixBus inozemni putnici ovog  ljeta najviše putovali u Zagreb, Split i Zadar

flixbus-mobile

Do sada je kreirano gotovo 50 novih radnih mjesta uključujući tim iz Zagreba te zaposlene unutar partnera, a s novom sezonom i planovima za razvoj, broj zaposlenih i novih investicija kao i sama mreža linija i veza sa susjednim državama će rasti. ˝Sve prethodne pripreme i istraživanja za ulazak FlixBusa u Hrvatsku i ostatak regije razrađene su do detalja kroz mnoge studije kompletnog tima i podrške iz glavne podružnice FlixBusa. Stoga smo ponosni na brzinu i tijek razvoja poslovanja. Zacrtali smo održivi put i korake do ostvarenja cilja, a to je europski br.1˝ istaknuo je Dean Čebohin te zaključio kako na globalnoj razini, FlixBus sa 100.000 veza u 900 destinacija i 20 zemalja osigurava bezbrižna putovanja za gotovo 35 milijuna putnika, a Hrvatska je dio toga.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN