Renomirani francuski medij Le Monde u svom je digitalnom izdanju objavio carrousel članak o Srednjoj Dalmaciji i najljepšim destinacijama unutar županije. Split je u članku predstavljen kao slikoviti povijesni grad sa šarmantnim kamenim ulicama i arhitekturom te obiljem kulturnih atrakcija.
U Dioklecijanovoj palači navodi se Peristil kao najljepši gradski trg, dok se spominje i Marmontova ulica ističući time povezanost s Francuskom u povijesti. Posjetitelje se potiče i da isprobaju lokalnu gastronomsku ponudu u sklopu čega se naglašava i pojam marende te njen kulturološki značaj za Dalmaciju i Split.
/// Ivana Vladović: Dugopolje postaje punkt za prihvat gostiju koji idu na izlete po Dalmatinskoj Zagori
Nadalje, kao jedna od izvrsnih opcija za odmor u Srednjoj Dalmaciji preporučuje se jedrenje po srednjodalmatinskim otocima, Braču, Hvaru i Visu. Valja naglasiti i kako Le Monde ima reputaciju jednog od najkvalitetnijih francuskih medija koji na mjesečnoj razini bilježi oko 19 milijuna čitatelja na portalu.
Inače, dio je to intenzivne marketinške kampanje koju Turistička zajednica Splitsko - dalmatinske županije u predsezonskom razdoblju provodi na svojim emitivnim tržištima.
/// TOMAS Srednja Dalmacija: raste udio gostiju veće kupovne moći te rast potrošnje
U sklopu kampanje TZ SDŽ je uspostavila suradnju s brojnim inozemnim medijskim kućama kako bi se povećala vidljivost destinacije te prezentirala što kvalitetnija i atraktivnija turistička ponuda.
Ovom kampanjom, osim Francuske, obuhvaćena su i tržišta Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Slovenije, Švedske, Švicarske i Poljske.
Kampanja će se provoditi do kraja lipnja, a sve marketinške aktivnosti provodit će se na vodećim medijskim portalima i digitalnim kanalima.