Nešto se "čudno" događa u Splitsko - dalmatinskoj županiji. Mogu li se turistički tokovi preusmjeriti prema unutrašnjosti?
"Dugopolje postaje punkt za prihvat gostiju koji idu na izlete po Dalmatinskoj zagori", najavila je Ivana Vladović, direktorica TZ Splitsko - dalmatinske županije krajem prošle godina u razgovoru za hrturizam.
Odlična vijest, no najvažnije, ne radi se o PR-u ili samo jednokratnoj kampanji nego o pametnom strateškom konceptu s ciljem preusmjeravanja turističkih tokova s mora prema Dalmatinskoj Zagori.
Naravno najjednostavnije i profitabilnije je prodati obalu ili more i klasične "must see" ture. No preokrenuti turističke tokove prema manje poznatoj i "atraktivnoj" Dalmatinskoj zagori je već totalno druga priča. I ne - nema jednog rješenja, nego je potreban holistički pristup, puno edukacije i komunikacije (prvo na lokalnom terenu, pa na globalnom) testiranja, investiranja, sinergije javnog i privatnog sektora i vremena.
No krenimo redom, Splitsko-dalmatinska županija je u Dugopolju predstavila turističkim agencijama nove poslovne platforme u turizmu.
Centar za posjetitelje Skrivena Dalmacija u Dugopolju je bio domaćin predstavljanja novih poslovnih platformi u turizmu za područje Splitsko-dalmatinske županije. Susret se održao u suorganizaciji Upravnog odjela za turizam, pomorstvo i promet Splitsko-dalmatinske županije s Hrvatskom gospodarskom komorom Split i Centrom za posjetitelje Skrivena Dalmacija s ciljem predstavljanja novih poslovnih platformi, Dalmacija storytelling destinacija i Skrivena Dalmacija.
Splitsko-dalmatinska županija je kroz projekte Dalmacija storytelling destinacija, Skriveni habitati i Skrivena Dalmacija kreirala digitalne platforme, nove turističke proizvode i turističku infrastrukturu koja otvara prostor za jačanje turizma u unutrašnjosti Splitsko dalmatinske županije. Cilj susreta je umrežavanje dionika u turizmu, kreiranje novih turističkih proizvoda i jačanje konkurentnosti postojećih.