Glavne značajke kineskog turističkog tržišta u 2019. godini

Najveće turističko tržište svijeta i dalje nezaustavljivo raste U periodu od 01.-07.10.2019. tijekom Zlatnog tjedna, putovalo je preko 800 milijuna Kineza, od toga je njih 7,5 milijuna putovalo u...

Najveće turističko tržište svijeta i dalje nezaustavljivo raste

U periodu od 01.-07.10.2019. tijekom Zlatnog tjedna, putovalo je preko 800 milijuna Kineza, od toga je njih 7,5 milijuna putovalo u inozemstvo.

Tijekom ove godine svjedoci smo niza političkih događanja koja dovode u pitanje odnos Kine s brojnim zapadnim zemljama. Iako je geopolitika za turističku industriju sekundarna, za kineske turiste su politička pitanja, kako od američkog trgovinskog spora do neprestanih nemira na ulicama Hong Konga, od velikog utjecaja na donošenje odluke o odredištu za slijedeće putovanje u inozemstvo.

Sjever Amerike doživio je u 2019. pad dolazaka kineskih turista preko 10,0%, potrošnja kineskih turista u New Yorku manja je za 11,9%. U Kanadi je situacija vrlo slična. Početkom godine su imali rekordan broj turista za kinesku novu godinu, ali je diplomatski spor oko Huaweija zajedno s pooštravanjem viznog režima, rezultirao minusima u drugom dijelu godine. Hong Kong očekuje da će izgubiti 350.000 turista u narednim mjesecima.

Istovremeno, kinesko izlazno turističko tržište nastavlja svoj veliki rast, pa kineski turisti pronalaze jednako atraktivne destinacije u drugim dijelovima svijeta.

U prvom tromjesečju 2019. godine povećanje broja individualnih turista iz Kine u cijelom svijetu veći je za 12,7%.

Kineski milenijalsi planiraju sve više kratkih putovanja na daleke destinacije, dok kineski turisti općenito istražuju veći broj dalekih destinacija, navodi Hotelbeds.

Europa je za njih i dalje najinteresantnije tržište, pa su se tako i ove godine tri europske zemlje – Italija, Njemačka i Velika Britanija – ponovo našle među deset najpopularnijih turističkih odredišta za kineske turiste tijekom Zlatnog tjedna.

Najveći rast dolazaka ostvaruje se u južnoj Europi gdje Kinezi traže nove atraktivne destinacije. U odnosu na 2018., u 2019. rast broja kineskih turista je sljedeći: Srbija 39,0%, Crna Gora 44,0%, Hrvatska 53,0%, Cipar 125,0%.

Iako je ovaj rast temeljen na relativno niskim početnim brojkama, sve veća dostupnost tih lokacija zajedno s jednostavnijim viznim režimima, pomažu takvom rastu. Ukidanje viza za ulazak u Srbiju i Crnu Goru ima ogroman utjecaj, a u kombinaciji s trendom kineskih turista da žele posjetiti lokaciju gdje nema drugih Kineza to je pun pogodak.

Uzmite u obzir i činjenicu da je kinesko izlazno turističko tržište najveće na svijetu po ukupnoj potrošnji.

Previđa se da će u 2019. ukupna potrošnja iznositi 315,0 milijardi dolara. Alipay je neki dan objavio podatak da su Kinezi tijekom Zlatnog tjedna 2019. potrošili više nego u 2018. Prosječni iznos računa plaćenog putem mobilne aplikacije Alipaya povećao se za 15%, i iznosio je 350,00 USD. Također je objavljen podatak da je prosječna potrošnja po putovanju porasla sa 6.050,00  na 6.700,00 USD! FIT-ovci (free independent traveler) troše najviše, i u ukupnoj masi turista iz Kine njihov je udio 80%. 

Ovaj trend će se vrlo vjerojatno nastaviti i u 2020. Ukoliko trenutno i ne ciljate na kinesko turističko tržište, sada je pravi trenutak da izgradite strategiju za privlačenje „najperspektivnije ciljane skupine turista za europsku turističku industriju”.

Uz to valja iskoristiti i činjenicu da su hrvatsko-kineski odnosi u ovom trenutku izuzetno dobri, pa je zaista pravi trenutak za izlazak na kinesko turističko tržište.

Ukoliko  ste spremni na sljedeći korak – prezentirati svoj proizvod na kineskom jeziku, više informacija potražite OVDJE.

Za vas smo pripremili prihvatljive cjenovne pakete usluga s kojima možete započeti rad na projektu „kineskog tržišta“.

Za usluge kreativnog prijevoda promotivnih materijala na kineski jezik i promociju na kineskom turističkom tržištu, pošaljite upit na info@proconcept.hr ili nazovite telefonom na 01/20 10 122.

Tvrtka ProConcept je ekskluzivni zastupnik IPPWORLD-a za Hrvatsku i zemlje regije.

Agencija IPPWORLD vaš je partner koji na jednom mjestu nudi višejezične prijevode sadržaja i umrežavanje medija za sve vaše potrebe u globalnom brandiranju i promociji ponude za hotelijere i ugostitelje, lifestyle i maloprodaju. Više informacija na www.ippworld.com/hr/

Zajedno s vama možemo učiniti da vaš proizvod govori jezikom globalnih turista, a sve kako biste ostvarili prihode koje ste planirali.

Vijesti: