Google preko Nest Hub-a i Asistenta snažnije ulazi u hotele

Način života, poslovanja, pa tako i turizam mjerit će se prije i nakon korona virusa. Ono što je sigurno, ova kriza će utjecani na puno toga, a poglavito na...

Način života, poslovanja, pa tako i turizam mjerit će se prije i nakon korona virusa. Ono što je sigurno, ova kriza će utjecani na puno toga, a poglavito na turizam. Kako i kada još je teško sa sigurnošću tvrditi, no svakodnevno mogu se vidjeti obrisi novih trendova. Tako je i Google odlučio snažnije ući u sektor hotelijerstva je ponudio hotelska rješenja putem svoje platforme – Nest Hub.

Naime, uz nova Googleova hotelska rješenja gosti sada mogu koristiti pametni zaslon Nest Hub u svojoj hotelskoj sobi za direktnu komunikaciju s hotelom ili hotelskim uslugama, puštanje glazbe, naručivanje svježih ručnika, odjavu i još mnogo toga. Pružite svojim gostima korisnije iskustvo u sobi, dok oslobađate svoje osoblje kako bi goste podržalo na druge načine, poruka je Google-a hotelima.

Snažniji ulazak u hotele je naravno posljedica korona virusa tj. potrebe za epidemiološke mjere predostrožnosti.

Upotrijebite svoj glas za pristup pogodnostima gostiju

Pomoću pametnog zaslona Nest Hub postavljenog u svakoj hotelskoj sobi, hoteli mogu prilagoditi iskustvo gostiju s Googleom kako bi se jednostavnim glasovnim naredbama posebno obraćali uobičajenim zahtjevima za uslugu gostiju. Tako gosti s ključnom riječi: Hey Google, mogu tražiti razne informacije. Od zakazivanja termina u hotelskom wellnessu, do naručivanja čišćenja sobe ili pitati do kada je večera ili otvoren bazen – i odmah dobiti odgovore. Naravno, tehnologija je tu kao medij, a mogućnosti praktički neograničene.

U nekim hotelima možete započeti i brzu odjavu pomoću Google Asistenta kada vaš boravak završi, tako da ne morate stajati u redu.

Hoteli čak mogu promovirati aktualne ili nadolazeće posebne ponude davanjem sažetka kada pitate “Hej Google, pričaj mi o akcijama.”, dok gosti mogu koristiti i Google Asistenta uslugu za odjavu iz hotela.

Hotelski medijski centar integriran s Google Asistent sustavom

Nest Hub također je izvrstan uređaj za hands-free, sobnu zabavu: gosti mogu pristupiti YouTubeu kako bi pronašli vijesti, glazbu i videozapise o vježbanju, sve putem glasovne naredbe.

Također, gosti mogu povezati svoj mobitel putem Bluetootha i za reprodukciju vlastite glazbe. Upotrijebite Google asistent za pojačavanje ili smanjivanje glasnoće ili preskakanje pjesme bez upotrebe ruku. Hotel također može konfigurirati novo iskustvo kako bi vam omogućio kontrolu i upravljanje uređajima u sobi, poput sjenila, televizora, svjetla i još mnogo toga. Ili gledati video materijale, postaviti alarma, rezervirati stol u restoranu…. kao što sam rekao, mogućnosti su široke.

Zaštita privatnosti kao jedan od prodajnih prednosti

Zaštita privatnosti je iz dana u dan sve važnija potrošačima. Zato za korištenje Google Nest Hub gost neće se trebati prijavljivati ​​na uređaj i nikakve aktivnosti neće biti povezane s osobnim računom. Na Nest Hubu nema kamere, ( uvijek postoji opasnost da se pronađe put da se hakira kamera ) , dok se prekidač fizičkog mikrofona može se isključiti za dodatnu privatnost. Nikada se ne pohranjuje zvuk i sve će se aktivnosti odmah izbrisati s uređaja kada se resetira za sljedećeg gosta.

Oduševljeni smo partnerstvom s Googleom koji donosi ovaj snažni potrošački hardver u hotele“, rekao je David Berger, izvršni direktor Volare, s kojim je Google u partnerstvu na ovom projektu te dodao kako zajedno, Volara i Google značajno podižu ljestvicu ugostiteljstva omogućavajući hotelijerima pružanje beskontaktnih iskustava koja podržavaju socijalno distanciranje i omogućavaju učinkovitije poslovanje. “Pomoću Googlea i Volare hotelijeri mogu poboljšati svoje iskustvo gostiju istodobno smanjujući troškove. Rješenje za beskontaktno angažiranje gostiju i mogućnost kontrole iz sobe zamjenjuje potrebu puno toga u hotelu, a samim time daje nove mogućnosti gostu. Uskoro očekujem da će naše rješenje zamijeniti telefon i linearnu televiziju. Ovaj popularni i jednostavan za korištenje glasovni asistent pružit će današnjim putnicima samopouzdanje potrebno za istinsko uživanje u boravku jer znaju da se svaki njihov zahtjev može ispuniti samo govorom u njihovim sobama.Kako se putovanje gostiju neprestano mijenja, hotelijeri se sve više oslanjaju na tehnologiju kako bi gosti bili sigurni. Google daje zabavno i nezaboravno iskustvo gostiju, istovremeno optimizirajući hotelske operacije, vodeći se poboljšanju zadovoljstva gostiju i poboljšavajući lojalnost, uz smanjenje troškova hotelima i digitalizaciju svih procesa.” zaključio je Berger.


Više detalja saznajte OVDJE

Bilo je samo pitanje vremena kada će Google krenuti aktivnije ulazak u turistički sektor, kako bi iskoristio svoju moć i lidersku globalnu poziciju.

Digitalizacija u hotelskoj industriji je trenutno u glavnom fokusu, kao i beskontaktne usluge, od prijave i odjave ih hotela, do raznih usluga, koje su spomenute gore u članku. Tako su i Hilton, Marriott, Virgin Hotels i mnogi drugi ubrzali procese te uveli beskontaktnu prijavu u hotele, dok je Arena Hospitality Group ( AHG ) u srpnju u Hrvatskoj predstavila novu mogućnost online prijave – web check-in, koja znatno skraćuje vrijeme prijave.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN