Google pomaže putnicima u odabiru održivih hotela s novom opcijom pretraživanja

Google je prije par dana najavio integraciju novog alata i značajki čiji je cilj olakšati potrošačima prepoznavanje održivih mogućnosti putovanja. Tako se već tjekom pretraživanja hotela na Googleu, mogu...

Google je prije par dana najavio integraciju novog alata i značajki čiji je cilj olakšati potrošačima prepoznavanje održivih mogućnosti putovanja.

Tako se već tjekom pretraživanja hotela na Googleu, mogu vidjet informacije o njihovim aktivnostima i naporima za održivost. Hoteli koji su certificirani za zadovoljavanje visokih standarda održivosti određenih neovisnih organizacija, poput Green Key-a ili EarthChecka, imat će značku s ekološkim certifikatom ( eco-certified badge ) uz svoje ime, navode iz Google-a.

Prilikom rezervacije putovanja potrebno je mnogo toga uzeti u obzir: cijena, zdravlje i sigurnost, utjecaj na okoliš i drugo. Prošle smo godine objavili putne alate koji će vam pomoći pronaći informacije o zdravlju i sigurnosti. Sada vam želimo olakšati pronalaženje održivih mogućnosti tijekom putovanja – bez obzira na to što radite ili kamo idete” objavio je u Google blogu Richard Holden.

Popis onoga što hoteli rade u kontekstu održivosti – od napora za smanjenje otpada i materijala iz održivih izvora do energetske učinkovitosti i mjera očuvanja vode, korisnici mogu saznati klikom na ikonu About, gdje će se dobiti detaljne podatke oko svih održivih aktivnosti hotela.

Opis Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa eco certifikata

Iz Google-a navode kako surađuju s hotelima širom svijeta, uključujući neovisne hotele i lance poput Hiltona i Accor -a, kako bi prikupili podatke i učinili ih lako dostupnima. “Ako ste vlasnik hotela s ekološkim certifikatima ili praksama održivosti koje želite podijeliti s putnicima, jednostavno se prijavite na Google My Business da biste dodali atribute na profil svoje tvrtke ili se obratite podršci za Google My Business“, ističe Holden.

Učiniti putovanja održivijima nije nešto što možemo učiniti sami, zbog čega se također pridružujemo globalnoj koaliciji Travalyst. Kao dio ove skupine, pomoći ćemo u razvoju standardiziranog načina za izračunavanje emisije ugljika za zračni promet. Ovaj besplatni, otvoreni model utjecaja pružit će industrijski okvir za procjenu emisija za određeni let i podijeliti te informacije s potencijalnim putnicima. Također ćemo pridonijeti standardima održivosti koalicije za smještaj i raditi na usklađivanju naših novih hotelskih značajki s tim širim naporima” zaključuje Holden.

Globalna incijtiva Travalyst, osim Googlea, okuplja i Booking.com, Tripadvisor, Trip.com Group, Skyscanner i Visa-u i mnoge druge partnere, a stvorio ju je vojvoda od Sussexa, princ Harry, 2019. godine kao odgovor na kritike javnosti zbog njegove i Meghan Markle uporabe privatnih zrakoplova.

Više o Google eko certifikatu saznajte OVDJE


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN