HNK Gorica i Turistička zajednica Zagrebačke županije potpisali ugovor o suradnji

HNK Gorica pokrenula je suradnju s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije, koja je postala novi član obitelji partnera ovoga ambicioznog nogometnog prvoligaša. Iako je nogomet u Hrvatsku daleko od pravog...

HNK Gorica pokrenula je suradnju s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije, koja je postala novi član obitelji partnera ovoga ambicioznog nogometnog prvoligaša.

Iako je nogomet u Hrvatsku daleko od pravog tržišnog marketinškog proizvoda, ipak se iz godine u godinu cijela liga diže, pa time dobiva i na atraktivnosti. S druge, upravo je HNG Gorica jedna od “zvijezda” naše Hrvatske nogometne lige ( HNL ), a pred kojom je blistava budućnost.

Često se zaboravlja kako upravo nogometni klubovi imaju tri kategorije koji putuju svaki tjedan dok traje sezona, ( jedni igraju na domaćem terenu, dok drugi putuju na gostujuće utakmice ), pa time i ostvaruju noćenja u svakoj destinaciji. Bilo da se radi o seniora, juniorima ili drugim kategorijama, svi putuju na utakmice i moraju negdje prenoćiti.

Cilj nam je ukazati na potencijale sportskog turizma i njegovu ulogu u razvoju ukupnog turizma, istaknula je je Ivana Alilović, direktorica TZZŽ-a te dodala: “Turizam je važna komponenta našega gospodarstva, a situacija s virusom Covid-19 pokazala nam je da moramo razmišljati u drugom smjeru. HNK Gorica nije samo jedan od ključnih pokretača sportskog života u Velikoj Gorici, kao i u cijeloj Zagrebačkoj županiji, nego je i jedan od ključnih nositelja naših smještajnih kapaciteta, i to na području cijele županije. Mi takav klub moramo podržati u aktivnostima, u svakoj mogućnosti privlačenja momčadi iz raznih država na naše područje. Izuzetno smo zahvalni za sve što su učinili u ovom našem segmentu

Podršku ovoj suradnji došao je dati i Ervin Kolarec, zamjenik župana Zagrebačke županije. “HNK Gorica je veliki promotor i svoga grada i naše županije, zbog čega mi je jako drago što se klub povezao s našom turističkom zajednicom. Budući da je, između ostaloga, u ovom klubu aktivno više od 450 djece, i Zagrebačka županija bit će u budućnosti uz HNK Goricu” rekao je Kolarec.

Suradnja kluba i županijske turističke zajednice bit će obostrana, raznolika, a moguće i pomalo neobična.”Gledat ćemo u nekim novim smjerovima, što će nam omogućiti neke nove vrste promocije našega kraja. Primjerice, zašto HNK Gorica ne bi jedan svoj trening odradila u Turopoljskom lugu? Ima li što ljepše? – predložila je Ivana Alilović.

Također, upravo nogometni klubovi su odličan medij za komunikaciju turističke ponude, kao i za dodatni sadržaj za sve gostujuće timove koji dolaze u destinaciju. kako sam prije pokretanje portala i sam bio direktno involviran u poslovanje jednog tadašnjeg prvoligaša, mogu svakako iz svojeg iskustva potvrditi kako se radi o velikom potencijalnu, kako turističkom, tako i gospodarskom. Naravno uz preduvjet da liga raste, kako kvalitetom tako i atraktivnošću same lige. A raste iz godine u godinu…

Uostalom jasno je kako je nogomet na globalnoj razini jedna od najboljih marketinških medija, čak je i HTZ sponzor Hrvatske nogometne reprezentacije. Zaključno, potencijala kroz razne suradnje i “igranje” kroz promociju svakako ima, i to na više fronti, a kako će HNL jačati, tako će biti sve atraktivniji medij za komunikaciju.

Foto: HNK GORICA

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN