Cijeli tjedan internet je „gorio“. Hrvatska nikad nije zabilježila više heshtag-ova, stranice Hrvatske turističke zajednice ostvarile rekordnu posjećenost, a pojam „Hrvatska“ googla-o se diljem svijeta. Hrvatski nogometni reprezentativci, osim povijesnog uspjeha, postigli su efekt koji ne može ostvariti niti jedna marketinška kampanja. Finale prvenstva rušilo je sve rekorde gledanosti, a organizatori HOW Festivala pitali su se postoji li bolja promocija za Hrvatsku i naš turizam?
Smatraju da je promocija koju su nogometni reprezentativci učinili za hrvatski turizam nemjerljiva i ako već postoji način na koji im mogu zahvaliti onda će to i učiniti.
S obzirom da je HOW jedini Festival na temu hotelskih operacija koji za cilj ima edukaciju hotelijera i predstavljanje globalnih trendova u hotelskim operacijama organizatori su u znak zahvale zaposlenicima hotela Joel, koji je u vlasništvu obitelj Lovren, odlučili pokloniti kotizacije za njihov Festival.
Vjeruju da su nogometaši na najbolji mogući način odradili svoj posao te da je sad red na njih, ali i sve druge turističke djelatnike.