Hrvatski turistički filmovi osvojili nagrade na sajmu ITB Berlin Now. Ključ uspjeha je storytelling

Pričaj mi priču – mantra je storytellinga, kao i imperativ u današnjoj turističkoj promociji. Pogotovo kada pričamo o turističkim promotivnim filmovima gdje mozaični kadrovi sunca i mora te kadrovi...

Pričaj mi priču – mantra je storytellinga, kao i imperativ u današnjoj turističkoj promociji. Pogotovo kada pričamo o turističkim promotivnim filmovima gdje mozaični kadrovi sunca i mora te kadrovi snimani s drona odavno ne prolaze na tržištu. Trebaju nam priča i jak narativ.

Upravo te sastojke imali su tri naša promotivna filma, a koji su dobili priznanja na međunarodnom festivalu turističkog filma 21. Golden City Gate 2021, Tourism Multimedia Award, koji se održao u sklopu sajma ITB Berlin Now.

Upoznajte priče iz središnje Istre, Zagreba i Zagrebačke županije te Bola na Braču.

Promotivni film TZ središnje Istre osvojio drugo mjesto

Promotivni film Turističke zajednice središnje Istre osvojio je dvije nagrade na prestižnim međunarodnim festivalima turističkog filma. Veliko priznanje stiglo je filmu s međunarodnog festivala turističkog filma 21. Golden City Gate 2021, Tourism Multimedia Award, na kojem je osvojio drugo mjesto u kategoriji Regije. Filmski festival dio je prestižnog sajma turizma ITB Berlin, najvećeg u svijetu.

Druga nagrada filmu došla je danas iz Rusije, gdje je film pobjednik u kategoriji komercijalni filmovi na TRAVEL FILM International Film Festival.

Film je nastao u produkciji labinske tvrtke Level 52 sredinom protekle godine, a uutori su se odmakli od uobičajenih videa razglednice, koristeći element storytellinga, odnosno priče. Turistička destinacija prikazana je kroz oživljavanje legendi, čarobnih bića, ali i prikazom žitelja središnje Istre i njihovih autohtonih proizvoda. Različite priče spojene su kroz film jedinstvenom naracijom te originalnom glazbom. Prikazom poznatih, ali i skrivenih, vizura Grada Pazina te općina Lupoglav, Cerovlje, Karojba, Sv. Petar u Šumi, Sv. Lovreč, Tinjan, Gračišće i Pićan, promotivni film poziva gledatelje da istraže srce Istre. Autori Sanel Isanović i Goran Načinović istaknuli su kako je ovo zbilja važno priznanje za njihov rad te kako ovakve nagrade potiču na daljnji rad. Povjerenje klijenta i kreativna sloboda omogućili su da naprave nešto drugačije, što je u konačnici jako dobro prihvaćeno.

Direktorica TZ središnje Istre Sanja Kantaruti naglasila je kako je ovo jako velik uspjeh, na koji su izuzetno ponosni te da je promocija na ovakvim festivalima nemjerljiva reklama za destinaciju. Naglasila je kako je u planu nastavak ovakve audiovizualne promocije te brojni drugi projekti usmjereni na promociju destinacije.

Ovaj odvažan i nekonvencionalan pristup autorske ekipe, kazao je direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević, pokazao se kao dobitna turistička priča. Istarska županija spremno očekuje novu sezonu, a ove nagrade svakako će doprinijeti još uspješnoj sezoni na području središnje Istre.

Do sada je film prikazan i u selekciji turističkih festivala Amargos Tourism Film Festival i Travel FilmFest International Festival. No, nedvojbeno je nagrada iz Berlina najznačajnije priznanje koje je film mogao dobiti, s obzirom na to da je riječ o vodećem svjetskom sajmu, tim više što se radi i o Njemačkoj – glavnom emitivnom turističkom tržištu Istre.

Više o cijeloj priči saznajte u prilogu / / / Napokon priča i drugačiji narativ u promociji turističke destinacije – DARE TO EXPLORE

Serija videa i kampanja “Naše bolske priče” dobila brončani sjaj

U jakoj konkurenciji turističkih filmova iz mnogih svjetskih zemalja, a po odabiru 45 stručnjaka u žiriju, treću nagradu u kategoriji CITIES (gradovi) osvojio je video Turističke zajednice Bola, Windsurfing, iz kampanje Naše bolske priče.

Gledatelje s ljepotama jedne od najljepših svjetskih plaža, Zlatnog rata te umijećem surfinga  upoznaju najstariji i najmlađi bolski surferi, Tomaž Garbajs i Ian Anić, trostruki juniorski prvak Hrvatske u windsurfingu, pozivajući posjetitelje da osjete užitak u lovu na valove.  Neki od kriterija vrednovanja filmova bili su jasnoća komunicirane poruke, kreativnost, inovativnost i autentičnost poruka te potiče li film posjetitelje da posjete grad.

Direktor Turističke zajednice Bola, Markito Marinković, izrazio je veliko zadovoljstvo osvojenom nagradom: “Drago mi je što je i međunarodni žiri prepoznao vrijednost uključivanja mještana u promociju Bola, jer upravo oni najbolje, s mnogo entuzijazma i ljubavi, predstavljaju mjesto u kojem žive. Ponosan sam što su uz Bol još dva hrvatska turistička filma osvojila nagrade na ovom prestižnom događanju.”

Kampanja Naše bolske priče, realizirana u suradnji s produkcijskim timom DOKU FILMS, producenticom Mihaelom Reščić i scenaristicom Hanom Klain iz Klain PR-a, osvojila je nedavno još jednu međunarodnu turističku nagradu GOLDEN INTERSTAS AWARD ‘2020. na 23. Međunarodnom Tourfilm Festivalu – ITF’CRO’2020., a turistički sajmovi odlična su prigoda za promociju ljepota Hrvatske u svijetu.

Više o cijeloj priči saznajte u prilogu / / / Turizam kakav bi trebao i kakav je oduvijek trebao biti – Upoznajte bolske priče

“Blizu grada, blizu srca” osvojio i srca žirija

Drugo mjesto na ITB sajmu osvojio je i promotivni film koji su zajednički su kreirali Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije, pod nazivom „Blizu grada, blizu srca“ / „Oko Zagreba“.

To je prvi put da ove dvije turističke zajednice partnerski surađuju, promovirajući zajedničkim snagama glavni grad i zagrebački zeleni prsten kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

Prijateljstvo između Zagreba i Zagrebačke županije iskazuje se i u ovim izvanrednim okolnostima obostrano potvrđujući uzajamno povjerenje i partnerstvo, a koje je rezultiralo destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca“. U samoj pripremi pratili smo trendove na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju te pokrenuli zajedničku kampanju. U TZGZ prepoznali smo idealnog partnera te smo sigurni kako će se naše zajedničke kampanje provoditi i u budućnosti jer Zagrebačka županija grli Zagreb. “ poručila je direktorica TZZŽ, gđa Ivana Alilović.

Više o cijeloj priči saznajte u prilogu / / / Odlična suradnja TZGZ i TZZŽ na destinacijskoj kampanji – Around Zagreb

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN