Hrvatsko maslinovo ulje Chiavalon među najbolje dizajniranima na svijetu

Na izmaku 2018. godine portal Packaging of the World uvrstio je dizajn pakiranja Chiavalon maslinovog ulja, autorskog tima Bruketa&Žinić&Grey, među najbolje dizajnirane ambalaže godine.  Packaging od the World u...

Na izmaku 2018. godine portal Packaging of the World uvrstio je dizajn pakiranja Chiavalon maslinovog ulja, autorskog tima Bruketa&Žinić&Grey, među najbolje dizajnirane ambalaže godine. 

Packaging od the World u proteklih je deset godina postojanja prerastao u jedan od vodećih svjetskih blogova posvećenih dizajnu ambalaže, a projekte koje objavljuju mjesečno pogleda oko milijun čitatelja.„Naša obitelj htjela je snažnije komunicirati porijeklo svojih maslinovih ulja i spoj tradicije, suvremene tehnologije i umjetnosti svoje proizvodnje“, istaknuo je Tedi Chiavalon.

Inače, u Vodnjanu godišnje proizvedu 20 tona ulja i izvoze ga u petnaestak zemalja svijeta. Višestruko nagrađivani zlatnim mdaljama kako u Hrvatskoj tako i na globalnoj sceni, danas se Chiavalon maslinovog ulja smatraju među najboljim na svijetu.

Tako je ekstradjevičansko maslinovo ulje Ex Albis, upisano među 15 najboljih svjetskih ulja u najpoznatiju maslinarsku publikaciju Flos Olei, a od lani ih je organizacija World`s Best Olive Oil plasirala na 13. mjesto među 25 najboljih ekoloških proizvođača ulja.

Važno je za istaknuti kako se radi o projektu mišljenom kao suvenir s lokalnom pričom.  „Posebno izdanje ambalaže Chiavalon maslinovog ulja inspirirano je upravo tradicionalnom arhitekturom i umjetnošću u Istri, filmom, glazbom i vodnjanskim muralima, spajajući povijesno i suvremeno nasljeđe.“ zaključuje Chiavalon.

Chiavalon je osim toga jedino ulje na svijetu i jedini projekt iz regije nagrađen na natjecanju WorldStar. Riječ je o natjecanju koje postoji od 1970., a organizira ga World Packaging Organisation osnovana 1968. u Tokiju. Ove je put na natjecanju je sudjelovalo 35 zemalja, a među nagrađenima su Coca-Cola, Pepsi, Sony, LG, Dove i Tetra Pak.

Chiavalon pakiranje ovime je dobilo pet priznanja i tri na međunarodnoj razini. Do sada je osvojio hrvatsku nagradu Cropak za najbolji dizajn ambalaže u cjelini, zatim je selektiran za Izložbu hrvatskog dizajna te je osvojio Hiiibrand nagradu za brend dizajn u Kini.


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN