HTZ objavio četiri nova videa u sklopu komunikacijskog koncepta #CroatiaLongDistanceLove

Hrvatska turistička zajednica pripremila je četiri nova videa za aktivnosti na društvenim mrežama na temu gastronomije, prirodnih ljepota, aktivnog turizma i kulture kroz koje nastavlja provoditi novi komunikacijski koncept...

Hrvatska turistička zajednica pripremila je četiri nova videa za aktivnosti na društvenim mrežama na temu gastronomije, prirodnih ljepota, aktivnog turizma i kulture kroz koje nastavlja provoditi novi komunikacijski koncept #CroatiaLongDistanceLove. 

Promotivne aktivnosti u idućem razdoblju odvijat će se u četiri spomenuta segmenta, a prvi je na društvenim mrežama objavljen video na temu hrvatskih prirodnih ljepota. 

Video kojim je koncept #CroatiaLongDistanceLove lansiran do sada je pogledalo preko milijun i 500 tisuća korisnika, ističu iz HTZ-a, a najviše pregleda i komentara ostvareno je na bliskim tržištima poput Njemačke, Italije, Austrije, Slovačke, Češke i Slovenije. 

Ako svi dijelimo sadržaj – poruka i kampanja je jača i efikasnija

Video su podijelile brojne županijske i lokalne turističke zajednice, agencije i hotelske kuće, ali i privatni iznajmljivači, a u dijeljenju poruka uključili su se i poznati hrvatski sportaši, inozemni blogeri i novinari te Europska komisija za putovanja koja je video podijelila na svojim stranicama.

A isti sadržaj bilo bi dobro da svi turistički dijele preko svojih kanala, jer tako se kampanja kao i poruka širi, što pojačava pozicioniranje kao i šanse za stvaranjem motiva za putovanjem.

No, moram postaviti i pitanje: Je li kampanja s mozaičnim video kadrovima dovoljna?

Cijela kampanja #CroatiaLongDistanceLove bazira se na mozaičnim video kadrovima, koji opet nemaju neki ili nikakav narativ i priču. Ok, prekrasni i prelijepi smo, kao i mnoge druge destinacije, no to i inače u današnjem 21. stoljeću nije dovoljno, a kamoli sada, kada pričamo o promociji turističkih destinacija.

Objaviti video i zvati ljude da dijele fotografije je odavno zastario koncept promocije, ( jedinu u slučaju da se radi samo o jednom segmentu šireg koncepta ) koncept koji nema glavu i rep niti se radi o nekoj zaokruženoj priči. A kamoli kampanji koja iskače iz mase, koja je drugačija od dugih, koja je jedinstvena, traži pravu interakciju i koja privlači pažnju.

Od HTZ kao glavne promocijske platforme se očekuje više, puno puno više. Pogotovo u ovoj kriznoj situaciji, gdje je osim same promocije, potrebno dodatno aktivirati “internu” komunikaciju s apsolutno cijelim turističkim sustavom. Ljudi su zbunjeni, čekaju informacije, ne znaju kako i u kojem smjeru krenuti, kako komunicirati, što očekivati, kako od turističkih zajednica tako i svih poduzetnika u turističkom mozaiku.

Komunikacija je uvijek, a kamoli sada u ovoj kriznoj situaciji, ključna.

Povezane vijesti: