HTZ objavio poziv za provedbu promotivnih kampanja na emitivnim tržištima sa strateškim partnerima

Hrvatska turistička zajednica objavila je poziv za iskazivanje interesa za provedbu promotivnih kampanja sa strateškim partnerima u 2021. godni. Radi se o provedbi promotivnih kampanja na inozemnim tržištima (Austrija,...

Hrvatska turistička zajednica objavila je poziv za iskazivanje interesa za provedbu promotivnih kampanja sa strateškim partnerima u 2021. godni.

Radi se o provedbi promotivnih kampanja na inozemnim tržištima (Austrija, Belgija, Češka, Francuska, Italija, Mađarska, Nizozemska, Njemačka, Poljska, Rusija, Skandinavija, Slovačka, Slovenija, Švicarska, UK),

Strateški partneri prema pozivu mogu biti organizatori putovanja (turoperatori i prijevoznici) sa svim oblicima organiziranih programa za Hrvatsku (u zračnom, željezničkom, autobusnom i brodskom prijevozu) koji uvode/pojačavaju svoje programe ili proširuju period programa u sljedećoj godini.

U konačnici radi se o kobrendiranu kampanja u zakupu medija (online, društvene mreže, tisak, plakatiranje, TV/radio itd.) koju provode strateški partneri uz podršku turističkih zajednica svih razina (HTZ-a, regionalnih i lokalnih turističkih zajednica) koje će sudjelovati u kampanji. Financiranje zajedničkih promotivnih kampanja osigurava se iz zajedničkih sredstava svih partnera u projektu, na način da maksimalni mogući udio turističkih zajednica u zajedničkoj kampanji u zakupu medija može iznositi do 50% troškova.

Suradnja s odabranim strateškim partnerom ima za cilj podići svijest o turističkom brendu Hrvatske na odabranom strateškom tržištu ciljajući potencijalne goste zajedničkim kampanjama vezanim uz partnerov program za Hrvatsku, te koristeći promotivne kanale, alate i iskustvo partnera u segmentu organiziranih turističkih putovanja.

Više o pozivu saznajte ovdje

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN