Hrvatska turistička zajednica u suradnji s agencijom Go2Digital u Zračnoj luci Split provodi novu, zanimljivu i inovativnu mirisnu kampanju.
Naime, brojni putnici u Zračnoj luci Split izlaskom iz zrakoplova i ulaskom u prostor zračne luke mogu osjetiti specifične mirise Mediterana - mora, borova, svježeg citrusa, limuna, naranče, lavande, bijelog cedra i dr.
Naime, prema istraživanju iz područja marketinga i promocije čak 75 posto emocija uzrokovano je mirisom, koji spada među najvažnije osjete u oblikovanju stvarnosti, raspoloženja i koncentracije. Vodeći se time, miris i animaciju na panelu prati naslov „Croatia – Immerse your senses“.
„U Hrvatskoj turističkoj zajednici pratimo suvremene trendove u promociji turizma što potvrđuje i ova zanimljiva kampanja koja privlači pažnju i pozornost brojnih prolaznika, odnosno naših gostiju na najfrekventnijim lokacijama, a usred same špice sezone to je svakako i zračna luka. Želimo biti inovativni te našim gostima odmah pružiti osjećaj ljeta, odmora i ugode, a pritom ih i zainteresirati te informirati o drugim hrvatskim destinacijama i dijelovima naše ukupne turističke ponude“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako će se ova aktivnost provoditi do kraja srpnja.