Info punkt TZ Istarske županije u Zračnoj luci Pula kao važan kotačić direktne komunikacije s turistima

Zračna luka Pula iz godine u godinu ruši rekorde broja putnika te tako i ove godine Pula je direktnim letovima povezana s najviše destinacija ikad. A kada znamo da...

Zračna luka Pula iz godine u godinu ruši rekorde broja putnika te tako i ove godine Pula je direktnim letovima povezana s najviše destinacija ikad.

A kada znamo da je na jednoj lokaciji velika frekvencija putnika, kao što je zračna luka, onda upravo tu moramo biti s našom turističkom ponudom jer smo sigurni da će svi putnici vidjeti našu komunikaciju i imamo priliku za direktan kontakt s njima.

Tako je info punktu Turističke zajednice Istarske županije u Zračnoj luci Pula u sklopu kojeg se posjetiteljima pruža brza, sveobuhvatna i kvalitetna usluga informiranja, ove godine ostvario veliki rast upita i direktnog kontakta s turistima pružajući im prvi korisne informacije.

Sveukupno je od sredine lipnja do 28. srpnja zabilježeno 14.496 upita dok je u istom razdoblju prošle godine bilo 11.877 upita, što čini povećanje od 18 %., javljaju iz Istarske razvojne turističke agencije ( IRTA ).

Na temelju dosadašnjih iskustava turističkih informatora Istarske razvojne turističke agencije koja provodi uslugu informiranja posjetitelja, možemo zaključiti da je interes turista za brošure iznimno velik te je najveća potražnja za kartom Istre kao i informacijama o gradovima kao što su Pula, Rovinj i Poreč. Također, povećana je potražnja i za općim informativnim brošurama kao što su Istra Culture, Istra Gourmet kao i za biciklističkim te pješačkim kartama te je primjetan interes za aktivnostima na otvorenom” ističe Morena Milevoj iz IRTA-e te dodaje kako veliki interes putnika govori u prilog tome da informativni punkt doprinosi što boljoj promidžbi Istre kao turističke destinacije u koju u glavnoj turističkoj sezoni avio prijevozom stigne prosječno 150.000 turista, dok je broj letova iznad 700 mjesečno.

U navedenom je razdoblju podijeljeno 7.420 brošura, što čini 51 % od ukupnog broja upita za 2019. godinu, a najtraženiji upit turista je oko transfera za shuttle bus iz Zračne luke Pula do centra grada Pule.

Iako je danas trend digitalizacija u svakom pogledu, promotivne brošure ipak i dalje igraju veliku ulogu, pogotovo ako su kvalitetno producirane i daju korisne informacije. “Turisti također traže informacije o prijevozu iz Zračne luke Pula do ostalih gradova u Istri, najčešće do Rovinja, Poreča i Umaga, kao i informacije o uslugama taxi prijevoza te korištenju rent a car usluge koja je najpraktičnija za posjetitelje koji žele posjetiti što više destinacija u Istri. Osim toga, vrijedi istaknuti upite za aktualna događanja u na poluotoku, mjesta za posjetiti (znamenitosti, plaže, zabavne parkove poput aquaparkova, nacionalne parkove i parkove prirode) te opcije smještaja kao i ostale preporuke za aktivnosti u Istri” govori Milevoj.

Foto: IRTA

Posjetitelji koji su najčešće u potrazi za informacijama su porijeklom iz Velike Britanije, Njemačke, Rusije te zemalja Skandinavije. Najaktivniji su Britanci i Nijemci svih dobnih skupina, dok posjetitelji iz Rusije i Francuske traže informacije na ruskom, odnosno francuskom jeziku.

Prema dosadašnjim pozitivnim reakcijama posjetitelja s kojima se ostvaruje direktan kontakt, pokazuje se koliko je bitno pružiti kvalitetnu informaciju koja će posjetiteljima olakšati snalaženje u destinaciji te njihov boravak učiniti što ugodnijim i kvalitetnijim” zaključuje Milevoj.

Vijesti: