Istraživanje: 23% Hrvata ozbiljno planira ljetovanje u Hrvatskoj

Rezultati danas objavljenog redovnog istraživanja MasterIndex koje je za kompaniju Mastercard provela agencija Improve, govore kako trećina Hrvata planira ljetovanje u zemlji. Pandemija koronavirusa negativno je utjecala na online...

Rezultati danas objavljenog redovnog istraživanja MasterIndex koje je za kompaniju Mastercard provela agencija Improve, govore kako trećina Hrvata planira ljetovanje u zemlji.

Pandemija koronavirusa negativno je utjecala na online kupnju avionskih karata, ulaznica za kulturna događanja i turističkih aranžmana koje je otprilike dvije trećine ispitanika kupovalo manje nego inače, što je i očekivano.

No, korona-kriza i neizvjesnost koju ona donosi utjecali su i na to da samo 23% ispitanika ozbiljno planira ljetovanje u Hrvatskoj, što je za čak 33% manje nego lani.

Ipak, još gotovo trećina ispitanika (31%) planira ljetovanje u zemlji, ali nisu posve sigurni hoće li to i realizirati. 

Kao glavne razloge za neplaniranje ljetovanja na Jadranu, ispitanici ističu financijsku nesigurnost (30%), činjenicu da žive na priobalju (25%) te utjecaj pandemije (28%) – bilo da ne vjeruju u njen završetak do početka ljeta (17%) ili pak zato što se sigurnije osjećaju doma i nastoje smanjiti rizik od zaraze (11%).

Online istraživanje MasterIndex o navikama korištenja financijskih usluga u Hrvatskoj te stavu prema platnim karticama u travnju je 2020. za kompaniju Mastercard provela agencija za istraživanje tržišta Improve, na uzorku od 1.046 korisnika bankarskih usluga u Hrvatskoj u dobi od 18 do 55 godina. 

Naslovna fotografija: Pixabay.com

Povezane vijesti: