ITB Berlin 2020. ipak se održava, ali kao virtualna ITB konvencija

Danas se lansira nova itb.com platforma: umrežavanje, vijesti iz industrije i Virtualna konvencija ITB. itb.com sada je otvoren za sve – 365-dnevna platforma za umrežavanje i sadržaj na engleskom...

Danas se lansira nova itb.com platforma: umrežavanje, vijesti iz industrije i Virtualna konvencija ITB. itb.com sada je otvoren za sve – 365-dnevna platforma za umrežavanje i sadržaj na engleskom jeziku – Virtualna konvencija ITB od 5. do 11. ožujka 2020. s više od 20 ekskluzivnih prijenosa uživo i video zapisa na zahtjev.

Unatoč otkazivanju ove godine, ITB nudi digitalne usluge 365 dana u godini pokretanjem itb.com. Vodeći svjetski sajam putovanja uspostavlja potpuno novu mrežnu platformu za svjetsku turističku industriju. Ova globalna web stranica, prema očekivanjima, trebala bi biti most između stvarnih sastanaka i digitalnog umrežavanja, a sadrži inovativne alate za posao, umrežavanje i ekskluzivni sadržaj.

Na naprednim događanjima Virtualne ITB konvencije vodeći predavači raspravljat će o tome kako svjetska turistička industrija može iskoristiti inteligentne strategije kako bi bila sigurna da opstaje u budućnosti čak i u izazovnom okruženju. Uoči najnovijih zbivanja, rasprave o tome kako se industrija može nositi s koronavirusom igrat će ključnu ulogu. Između 5. i 11. ožujka 2020. gledatelji mogu pratiti više od 20 ekskluzivnih prijenosa uživo i videozapisa na engleskom i njemačkom jeziku, neki u stvarnom vremenu, a neki s odgodom na itb.com. Nakon toga na zahtjev će biti dostupni videozapisi.

Travel network – nova putnička mreža B2B turističke industrije

Turistička mreža je bazirana na umjetnoj inteligenciji, sustav je koji uči i korisnicima stalno nudi relevantne kontakt informacije za putničku industriju. Putničkoj mreži (Travel network) mogu pristupiti svi registrirani sudionici ITB Berlin 2020, odnosno trgovinski posjetitelji, sudionici kongresa, izlagači i predstavnici medija koji su kupili personaliziranu kartu iz trgovine ITB. Ubrzo nakon pokretanja, mreža ima veliki broj pretplatnika. Već su se registrirali brojni dionici, koji su prethodno primili osobnu pozivnicu e-poštom prije originalnog datuma otvaranja. Oni koji ranije nisu planirali posjetiti predstavu u Berlinu, također se mogu sada registrirati. Korisnici putničke mreže mogu postaviti profil, uskladiti interese, kontaktirati i umrežavati se. Oni također mogu pratiti druge korisnike, razmjenjivati ​​kontaktne podatke, razgovarati i organizirati sastanke. Virtualne sobe u kojima korisnici mogu održavati sastanke, a koje su zakazali prije ITB Berlina, dostupne su na mreži. Video veza omogućuje sastanke licem u lice, a moguće je komunicirati i samo putem audio veze. Pod naslovima ” Insights” i ” News”, itb.com sadrži najnovije vijesti i izvještaje o svjetskim trendovima putovanja i vijesti ITB-a Berlin.

Virtualna konvencija o ITB-u: izvanredne sjednice o aktualnim temama

Streaming i video program ažurirat će se redovno tijekom sljedećih nekoliko dana kako bi pružio dodatni sadržaj. Pojedinosti i nadogradnje dostupni su na ITB.com u bilo kojem trenutku.

Nils Müller, direktor TrendOne-a, održat će svoj glavni govor prvobitno zakazan za ITB Konvenciju o top 8 trendova za turizam i putovanja, pitajući „Koje trendove, tehnologije i razvoj trebate znati i kako ih kombinirati da biste bili uspješni u budućnosti?”

U drugom glavnom govoru, Eric La Bonnardière, suosnivač Evaneosa, bavit će se temom turturizma i kako se lokalni turoperatori mogu nositi s tim fenomenom.

Na tribinama foruma za ugostiteljske tehnologije koji pokreće Klub ugostiteljstva, stručnjaci će se baviti upravljanjem prihodima, održivošću u ugostiteljstvu i budućnosti mrežne distribucije. Na sjednicama u kojima sudjeluju vrhunski stručnjaci detaljno će se raspravljati o temama kao što su osnivanje i restrukturiranje marki, kao i “Ugostiteljstvo 2025”.

Na novim Data Talks razgovorima koji su prvobitno zakazani za ITB eTravel World, pričat će se o najboljim praksama o personalizaciji i mreži više platformi u putovanjima budućnosti. Ostale će sjednice uključivati ​​raspravu u Berlinu, u kojoj će sudjelovati predstavnici bookingkita i VisitBerlina, koji će pitati “Što pokreće industriju u 2020. godini?”

Održavaju se i sljedeći događaji iz Berlinske konvencije ITB: Sharry Sun of Travelzoo predstavit će željno iščekivanu empirijsku studiju o „Globalnim kupcima luksuza i održivosti“ koju je tvrtka provela zajedno s ITB Berlin. Ova sesija uživo će se prenositi iz CubeCluba. Caroline Bremner iz Euromonitora govorit će o „Budućnosti turističke industrije“ i odgovorit će na razorne izazove s kojima se industrija suočava, uključujući prekomjerni turizam, klimatske promjene i nesolventnosti kao u nedavnom slučaju Thomas Cook. Dan kasnije njeno predavanje bit će dostupno i na engleskom jeziku. IPK World Travel Monitor® zasnovan je na oko 500.000 intervjua i to je najveće svjetsko istraživanje putovanja. Rolf Freitag, izvršni direktor IPK Internationala, predstavit će najnovije brojke prognoze globalnih i europskih trendova putovanja – neophodan alat za donošenje odluka za cjelokupnu turističku industriju.

Statista će objasniti kako trendovi utječu na personalizaciju i individualizaciju na eTravel tržištu; jedna od sesija proučavat će teme „Govorna trgovina: Prodaja putničkih i hotelskih soba putem Amazona, Alexa i Google Assistenta“ i „Instagram, influenceri & co: podcijenjeni izazov za odredišta“.

Kroz program se mogu pratiti fascinantni prilozi ITB Digital and Tourismuszukunft putem Interneta do petka, 6. ožujka. Osim što će se ispitati kako se industrija bavi koronavirusom, na sesijama će se gledati i New Work, AI, bloganje i otvoreni podaci.

Snimanja će se odvijati u posebno opremljenom studiju na berlinskim izložbenim terenima, gdje će se brojne sesije prenositi uživo. Neki će se govornici pridružiti s udaljenih mjesta putem Skypea. I gledatelji se mogu pridružiti: pod oznakom #ITBvirtualcon mogu razmjenjivati ​​mišljenja o sjednicama i raspravljati ih na društvenim medijima.

Izvor i foto: itb.com (ITB Berlin)

Povezane vijesti: