ITB Berlin: U ovoj godini očekuje se oko 3 milijuna njemačkih gostiju

U Berlinu je svečano otvoren vodeći svjetski sajam turističke industrije 53. ITB Berlin , koji se održava u Berlinu od 6. do 10. ožujka. Na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi očekuje se...

U Berlinu je svečano otvoren vodeći svjetski sajam turističke industrije 53. ITB Berlin , koji se održava u Berlinu od 6. do 10. ožujka. Na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi očekuje se preko 200 tisuća posjetitelja, od toga preko 140.000 čine poslovni posjetitelji, dok se procjenjuje da se tijekom sajma ugovore poslovi vrijedni 7 milijardi eura.

Na 160.000 kvadratnih metara nalazi se preko 10.000 izlagača iz 187 zemalja i pet kontinenata, a tako i Hrvatska turistička ponuda.

Hrvatska je delegacija tijekom prvog dana sajma odradila sastanke s predstavnicima TUI-ja, FTI-ja te CNN-a. Ispred TUI-ja, lidera turističkog tržišta u Njemačkoj među turoperatorima, na sastanku je sudjelovao product manager Sven Görrissen, koji je naglasio da unatoč trenutno nešto usporenijoj prodaji hrvatskih aranžmana mjesta za paniku nema, već da je potrebno pratiti kretanja te po potrebi pravodobno reagirati.

Na sastanku se razgovaralo i o projektu dovođenja 150 agenata za luksuzni turizam koji bi u rujnu ove godine trebali boraviti u Dubrovniku u suradnji s TUI-jevim turoperatorom za luksuzni segment Airtours. Razgovaralo se i o projektu predstavljanja kataloga TUI-a za predstavnike medija u Hrvatskoj u proljeće 2020. godine na kojem bi također sudjelovalo i oko 70 predstavnika medija iz Njemačke. 

Hrvatska je i dalje vrlo zanimljiva njemačkom tržištu te očekujemo turistički promet na razini prošle godine. Njemačka i Hrvatska su prijateljske zemlje, a posebno ističem ulaganja u RH koja iznose 3,2 milijarde eura u posljednjih desetak godina. Naš je cilj dodatno jačati međusobne odnose, a upravo će naša zemlja sljedeće godine biti partner najvećeg poljoprivrednog sajma „Zeleni tjedan“ koji se održava početkom 2020. u Berlinu. Bit će to prilika da zajedno u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede i HGK-om prezentiramo sve što hrvatsko selo proizvodi za hrvatski turizam – upravo to želimo osnažiti.“, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli.

Na sastanku s FTI-jem, četvrtom turoperatorskom grupacijom u Njemačkoj s prometom od 3 milijarde eura i 4,8 milijuna putnika, razgovaralo se o stanju bukinga koji je sve intenzivniji te suradnji na strateškim projektima. U nastavku dana hrvatska delegacija se susreće i s predstavnicima Condora, drugim najvećim njemačkim komercijalnim zrakoplovnim prijevoznikom po veličini flote i prevezenim putnicima. Tijekom drugog dana sajma predviđeni su sastanci s predstavnicima partnera među kojima su Eurowings, Jet2, RSD i drugi.

S obzirom na važnost sajma ITB, koji se u svjetskim okvirima pozicionirao kao jedna od najvažnijih turističkih burzi te s obzirom na važnost Njemačke kao najjačeg emitivnog tržišta hrvatskog turizma, nastup i predstavljanje naše ponude na ovome sajmu od iznimnog je značaja. Prema informacijama partnera s kojima smo do sada odradili sastanke pozicija Hrvatske na njemačkom tržištu je stabilna, prodaja aranžmana je sve intenzivnija, ali vrhunac prodaje tek nam predstoji. Naš je cilj ponavljanje rezultata iz prošle godine kada nas je posjetilo gotovo tri milijuna njemačkih turista koji su ostvarili više od 21 milijuna noćenja, poručio je direktor HTZ, Kristjan Staničić.

Inače, ove godine u sklopu štanda Hrvatske turističke zajednice na sajmu svoju ponudu predstavlja i 23 suizlagača među kojima su turističke zajednice Šibensko-kninske i Dubrovačko neretvanske županije, turističke zajednice gradova Dubrovnik i Zagreb, Klaster Slavonija te Croatia Airlines, Jadrolinija, ID Riva, Katarina line, Valamar, Maistra, Perfecta Travel, Aronda Adriana Travel, Aminess Hotels & Campsites (Laguna Novigrad), Plava Laguna, Abacus Tours, Liburnia Riviera hotels (Remisens), Arena Hospitality Group, Offshore Boote, Hotel&Restaurant Milan, Hotel CITTAR, Northern Sunshine Farms (H.Katarina) i Makarska Touristik. 

Za pohvalu je kako se Splitsko-dalmatinska županija ove godine po prvi put predstavlja na samostalnom štandu u sklopu kojega će se brojnim partnerima predstaviti degustacijom autohtonih sireva, pršuta, vina te koktelom „Srce Jadrana“.


Povezane vijesti: