Ove godine Turistička zajednica Osječko - baranjske županije je postala jedna od rijetkih destinacija u Hrvatskoj koja je pokrenula destinacijski časopis - Via Slavonija i Baranja.
Novi destinacijski časopis lansiran je krajem svibnja ove godine te je namijenjen informiranju gostiju koji su došli u samu destinaciju i ne traže više uslugu smještaja, već aktivnosti koje se nude u destinaciji.
„Ideja je nastala nakon obilaska jedne austrijske vinsko-dunavske destinacije, jer svako putovanje je prilika za upijanje dobrih praksi“, ističe Ivana Jurić direktorica TZ Osječko - baranjske županije i dodaje kako je prema primjerima iz drugih zemalja i regija, pripremljen lako čitljiv sezonski tiskani materijal koji se može naći u smještajnim objektima tako da se gost može informirati dok se odmora i priprema za obilazak destinacije.
“Iskustvo u sektoru pokazuje da gost još uvijek voli i papirna izdanja. Ono što je važno napomenuti jest da je časopis dio ukupne brand komunikacijske platforme Turističke zajednice Osječko-baranjske županije “HeadOnEast Croatia, Visit Slavonia Baranja”, koja je vizualno i komunikacijski integrirana od 2019./2020. godine, pa je “Via Slavonia Baranja” ujedno i naziv promotivne kampanje destinacije već dvije godine, koju prati krilatica “Hedonizam je na istoku”. Tekstovi koji prate kampanje s druge strane definiraju što je hedonizam u Slavoniji i Baranji, a to nasuprot svim stereotipima – nije samo iće i piće“, istaknula je Jurić.