Izdana turistička karta Zagreba za korejske turiste

Turisti iz Koreje se uvijek nalaze među prve tri ne europske zemlje s najvećim brojem dolazaka i noćenja. Predviđa se da će taj trend vrtoglavo porasti u rujnu s...

Turisti iz Koreje se uvijek nalaze među prve tri ne europske zemlje s najvećim brojem dolazaka i noćenja. Predviđa se da će taj trend vrtoglavo porasti u rujnu s uvođenjem nove direktne zračne linije Zagreb-Seoul, a sada su tiskane i turističke karte upravo za goste iz Koreje.

Na Portalu smo pisali o genijalnom pothvatu zagrebačke tvrtke Darrer koja je još 2014. godine napravila svoju prvu kartu naziva Hello Zagreb. Ideja je za ovakvu jednostavnu, a opet fenomenalnu stvar došla vlasniku spomenute tvrtke Svenu Darreru kada je uočio veliku prazninu u hrvatskom turističkom sustavu. Naime, stranci koji bi se zatekli u Zagrebu iznimno su teško dolazili do korisnih informacija na jednom mjestu, primjerice o gastro ili zabavnoj ponudi. Darrer je prepoznao zapostavljenu nišu i odlučio uzeti stvar u svoje ruke. Tako je nastala prva Hello Zagreb “best selection” karta. Ovo se ispostavilo kao sretno rješenje jer ni danas turistička ponuda u Hrvatskoj nije u potpunosti digitalizirana, a na Darrerovoj karti našle su se sve informacije koje turistima mogu omogućiti lakše snalaženje po hrvatskoj metropoli – ponuda smještajnih jedinica, restorana i caffe barova, muzeja, zabavnih i kulturnih događanja te još mnogo toga.

Od 2014. godine naovamo Hello Zagreb doživjela je mnogobrojna re-izdanja s obzirom na to da karte imaju rok trajanja. Svako izdanje donosi ažuriranu lepezu informacija koje bi mogle zanimati turiste i to na poprilično jednostavan način – brojevima i prepoznatljivim ikonama na atraktivnim i poznatim točkama šireg zagrebačkog središta.

Prva karta koja se plasirala na inozemno tržište bila je karta Advent u Zagrebu, a osim na hrvatskim, našla se i na slovenskim policama. Njoj je slijedila USE-IT karta Zagreba koja je Zagreb smjestila među ostalih 55 europskih gradova, korisnika poznate belgijske franšize orijentirane prema mlađoj populaciji turista koji putuju s ruksacima i naprtnjačama. Potencijal karata prepoznali su oglašivači, prije svega ugostitelji koji time dobivaju vidljivost, a posjetitelj uživa iskustvo bez praznog hoda. Upravo zbog toga karta je dobila nekoliko inačica, istaknimo Gold edition kao specijalizirani vodič za turiste veće platežne moći ili Hello Croatia seriju od 10 gradova na jadranskoj obali i otocima.Promociji svakako ide uz ruku što su karte potpuno besplatne i dijele se također u turističkim zajednicama, smještajnim objektima i restoranima.

Sredinom srpnja 2018. Darrerov projekt probio se na novo tržište. Dobro poznatim engleskim izdanjima pridružila se takozvana korejska karta, odnosno prva karta za Grad Zagreb izdana na korejskom jeziku.”Predstavili smo suvenirnice, restorane i muzeje, ispisali povijest Zagreba – i sve to kompletno na koreanskom jeziku tako da turisti osim osnovnih informacija dobiju ostale zanimljive i relevantne informacije o samom Gradu“, istaknuo je Sven Darrer.

Turisti iz Koreje se uvijek nalaze među prve 3 ne europske zemlje s najvećim brojem dolazaka i noćenja. Međutim, ako ubrojimo susjedne zemlje, Koreja svejedno ostaje među prvih 10 zemalja po broju dolazaka i noćenja. Predviđa se da će taj trend vrtoglavo porasti u rujnu s uvođenjem nove direktne zračne linije Zagreb-Seoul.

Prema izvješćima Državnog zavoda za statistiku za 2017. godinu, ostvarena su 448.636 dolaska i 548.624 noćenja turista iz Koreje, dok su, usporedbe radi, u 2013. ostvarena 74.001 dolazak i 98.413 noćenja. “Kontaktirali smo koreansku agenciju Kotra koja nam je pružila informacije o konkretnoj posjećenosti. Ispostavilo se da postoji stvarna potražnja i prijeka potreba za našim proizvodom na tom tržištu i od sredine srpnja uspješno ga opskrbljujemo“, nastavio je Darrer.

S obzirom na to da je većina korisnika karata s engleskog govornog područja ili se aktivno služi jezikom, sada su odlučili fokus staviti na koreansko tržište. Prve reakcije su za sada iznimno pozitivne, a turisti imaju samo riječi hvale za dodatno pruženu uslugu.

Trenutno su aktualne još tri karte, napominje Darrer: Hello Zagreb, Pulse of Zagreb i Sweet spots, a ljetos su za ACI (Adriatic Club International) napravili karte svih jadranskih marina. U četiri godine postojanja, tvrtka Darrer napravila je sveukupno 49 karata te u skorijoj budućnosti namjeravaju izbaciti jubilarnu Hello Zagreb 50. kartu koja će izaći početkom listopada. Također, do kraja godine planirana je nova Advent u Zagrebu karta, dok polovicom rujna najavljuju spektakularnu inovaciju o kojoj će se više doznati uskoro.

Sve novosti i informacije o kartama možete popratiti na novoj mobilnoj aplikaciji Hello Zagreb prilagođenoj Android i IOS platformama, mrežnom sjedištu ili društvenim mrežama.

Vijesti: