Jedna od najboljih svjetskih blogerica za luksuzni turizam boravi u Istri

Nakon četiri izrazito uspješna izdanja destinacijske marketinške kampanje Share Istria, Turistička zajednica Istre je pokrenula peto jubilarno izdanje projekta koje je upravo u tijeku i traje do 15. lipnja. ...

Nakon četiri izrazito uspješna izdanja destinacijske marketinške kampanje Share Istria, Turistička zajednica Istre je pokrenula peto jubilarno izdanje projekta koje je upravo u tijeku i traje do 15. lipnja. 

Tom prigodom, u Istri boravi, Naomi-Jane Adams, ( Instagram @bookonin /  www.bookonin.co.uk ) modna influencerica i blogerica specijalizirana za luksuzna putovanja koja je nagrađena na World Bloggers Awardu održanom 24. svibnja u Cannesu za vrijeme održavanja poznatog filmskog festivala, kao najbolja svjetska blogerica u kategoriji luksuznih putovanja.

Iza Naomi-Jane Adams stoji dugogodišnje iskustvo i znanje o luksuznom turizmu i putovanjima. Prije no što je preselila u London i počela graditi osobni brend na društvenim platformama, živjela je na relaciji Engleska – Grčka i uređivala web sadržaje za turističke kompanije. Sredinom 2017. godine odlučila je energiju i znanje posvetiti putovanjima.

Danas istražuje uzbudljive i egzotične destinacije i stvara sadržaje za njihove društvene mreže, često u suradnji s turističkim krugovima. Ove godine pokrenula je edukativni Content Creation Retreat na Baliju u kojem polaznike uči o stvaranju turističkog sadržaja za digitalne kanale.

Zanimljivo kako Naomi-Jane Adams uz svoje objave uvijek stavlja napomenu kako se radi o plaćenoj promotivnoj kampanji, kako i opisu tako i u hashtag-u, dok je to u Hrvatskoj rijetkost, kao i na globalnoj sceni. No, nakon globalnog debakla i prevare s Fyre Festivalom ( obavezno pogledajte dokumentarac ) prošle godine, gdje su upravo top influenceri bili jedni od glavnih medija i ambasadora kampanje, a koji nisu naglasili kako se radi o plaćenoj kampanji, aktualizirala se ta tema, te se sve više i više blogera i influencera naglašava kada se radi o plaćenim kampanjama. A takvo je i pravilo prema našim zakonima, gdje se jasno treba naglasiti kada se radi o plaćenoj kampanji.

Share Istria najznačajnija destinacijska kampanja Istre

U sklopu ovogodišnjeg projekta Share Istria u Istri boravi ukupno 16 blogera/ Influencera, a koji imaju ukupno preko 29 milijuna pratitelja, uz procijenjeni doseg od 389 milijuna ljudi.

Ove godine smanjen je broj tjedana, a razlog tome jer je teško u kontinuitetu pratiti grupu različitih ljudi s različitim interesima od jutra do navečer. Iz tog razloga, kako ističu iz TZ Istre, ‘regrutirani’ su jači igrači koji imaju više od milijun followera. Glavni partneri ovogodišnjeg izdanja su Turkish Airlines i Porsche Istra, a pored njih, angažirano je više od 200 raznih subjekata (hotelijerske kuće, mali obiteljski hoteli, putničke, turističke i DMC agencije, ugostitelji, vinari, maslinari, tartufari, pršutari i sl., zatim muzeji i kulturne ustanove i sl. ) te svaki od njih ima svoj udio u ovoj važnoj kampanji Istre.

Prošlogodišnji rezultati jasno i mjerljivo pokazuju da je projekt Share Istria s pravom najznačajnija destinacijska kampanja Istre. 
Samo prošle godine kampanja Share Istria postigla je preko 4 milijuna interakcija, sa ukupno 26 influencera ostvarilo je doseg od 389 milijuna ljudi, koji se očekuje i ove godine, ali uz manje influencera.

Sama realizacija projekta, tj. kad influenceri dođu u Istru, figurativno rečeno, najlakši je dio posla, iako niti jedan segment u tom projektu nije ni jednostavan, ni lagan, ni predvidiv. Gotovo pola tima Turističke zajednice Istre već pet mjeseci na različite načine uključen je u kreiranje cijelog programa, a najvažniji proces u tom projektu je definitivno “headhunting” najkvalitetnijih influencera ciljano za Istru kao i kontrola tj. interpretacija konačne priče prema van. 

Kako je ove godine TZ Istra pokrenula novu web stranicu, kojoj glavni fokus više nije na b2b informacije, nego isključivo fokus na korisnika / turiste i prodaji doživljaja i priča, ovogodišnja kampanja bi se mogla pokazati kao najučinkovitija do sada.

Web stranica www.istra.hr već se odavno pozicionirala kao glavna online destinacijska platforma istarskog turizma. A to najbolje govore i konkretne brojke. Tako je u 2018. godini web stranicu posjetilo 1.251.852 (2% više nego prethodne godine) uniqe korisnika, s ukupno 1.929.724 sesija i 6.411.742 pregleda stranice.

Više o novoj web stranici TZ Istra saznajte u prilogu.



Vijesti: