Kada se u pretprodaji u samo 7 sati proda 5.000 karata, onda znaš da se radi o odličnom festivalu

U samo 7 sati putem interneta je u pretprodaji ( promo serija – popust od 60% ) prodano impresivnih 5.000 karata za jedan festival na našoj obali koji će...

U samo 7 sati putem interneta je u pretprodaji ( promo serija – popust od 60% ) prodano impresivnih 5.000 karata za jedan festival na našoj obali koji će se održati u svibnju 2020. godine.

Kada se u pretprodaji u samo 7 sati proda 5.000 karata, onda znaš da se radi o odličnom festivalu, kao i motivu dolaska, a još značajnije je što se radi o dolascima u predsezoni.

Tako je publika iz cijele regije, ali i drugih zemalja kao što su Velika Britanija, Italija, Austrija ili Francuska, pokupovala je ulaznice po cijeni od 199 kuna, a organizatori su odlučili odmah pustiti i novi kontigent po idućoj, također promotivnoj cijeni od samo 229 kn. Inače puna tj. regularna cijena ulaznice za festival iznosi oko 500 kuna.

A glavni “glumac” ove priče kao i motiv dolaska u Umag u svibnju je Sea Star festival.

U protekle tri godine Sea Star festivala privukao je više od 120.000 posjetitelja, dok će četvrto izdanje Sea Star festivala u Umag, kao primani motiv dolaska, dovesti dodatnih 40.000 posjetitelja.

Ulaganje u manifestacije nije trošak, nego investicija. 

Sea Star festival u Umagu donio je 164 milijuna kuna izravne dobiti hrvatskoj ekonomiji u protekle tri godine, pokazalo je istraživanje konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo, napravljene za potrebe Turističke zajednice grada Umaga. 

U istom periodu, ukupna vrijednost promocije festivala u organizaciji višestruko nagrađivanog EXIT tima, iznosi gotovo 100 milijuna kuna, fokusiranih velikim dijelom na brendiranje destinacije Umag, Istre i hrvatskog primorja.

Više o cijelom istraživanju saznajte u prilogu.

SEA STAR FESTIVAL GENERIRAO 164 MILIJUNA KUNA TURISTIČKE POTROŠNJE

Naslovna fotografija: Sea Star Festival

Vijesti: