Kako je Škotska svoje nepredvidivo vrijeme, pretvorila u prednost

Kao što sam više puta naglasio, trenutno je vrijeme za planiranje, redefiniranja strategija razvoja i učenje novih znanja i vještina kako bi kada dođe dan nakon koronavirusa bili spremniji...

Kao što sam više puta naglasio, trenutno je vrijeme za planiranje, redefiniranja strategija razvoja i učenje novih znanja i vještina kako bi kada dođe dan nakon koronavirusa bili spremniji za sve nove izazove.

Pa u tom duhu, donosim novu zanimljivu priču koja nam ovaj put dolazi iz Škotske.

Čaša napola puna ili prazna? Vječito pitanje, kojim se čak bave i razna znanstvena istraživanja.

No, pravog odgovora nema, jer sve je u glavi pojedinca ili “mindsetu”. Naravno svakako je bolje težiti i raditi na sebi da budemo optimisti, te isto tako pristupiti rješavanja svih izazova. Tako i u trenutnoj situaciji, možemo kukati, biti depresivni te slobodno vrijeme provesti samo gledajući filmove i serije, a s druge strane većinu vremena možemo posvetiti edukaciji , istraživanju ili učenju neke nove vještine.

Tako i turističke destinacije se susreću s istim izazovom, jer nemaju sve idealne uvijete, dapače, neke nemaju nikakve uvijete za turizam, no ipak, usprkos svemu znaju ispričati priču te nedostatke pretvoriti u prednost.

Britanci su tako brendirali i prodali kišu kao svojevrstan doživljaj, jednostavno jednom u životu moramo doživjeti englesku kišu hehe šalu na stranu, ali to je činjenica. Nikome ne smeta stalna kiša u Engleskoj, a kamoli da je negativni okidač za putovanje ili motiv da se ne putuje u Englesku zbog lošeg vremena. Uvijek je loše vrijeme, no to ne znači da postoji drugi motivi za putovanje.

Tako je i Škotska, svoje nepredvidivo vrijeme, gdje u jednom danu mogu imati sva godišnja doba, pretvorilo u svoju prednost ili je barem pokušala otkloniti kao negativni aspekt. Treba otvoreno priznati neke od očitih nedostataka, no kroz narativ uvijek se priča da ispričati, kako pozitivno tako i negativno. Sve zavisi od mindseta, kao i u slučaju čaše s vodom. Naravno, glavni motiv dolaska je uvijek kvalitetan, drugačiji, zanimljiv i autentična sadržaj cijele turističke destinacije.

Tako su 2018. godine Turistička zajednica Škotske objavila video A Guide to Weather in Scotland, u kojem se vješto igraju riječima i upravo svoje nedostatke, pokušavaju na zanimljiv način predstaviti kao lifestyle ili škotski način života.

U svakom slučaju narativ je smanjiti negativan utjecaj “lošeg” remena, te ga jednostavno prihvatiti kao takvog, a to ne znači da ako je loše vrijeme da ne morate putovati i istraživati Škotsku. Jesu li uspjeli loše vrijeme izbaciti iz formule i negativnog mindesta, saznajte u video.

Kako kaže jedna lokalna poslovica: U Škotskoj ima tri vrste vremena. Pada kiša ili je upravo završila kiša ili upravo će kiša.

U svakom slučaju, evo jedan mali test, prije gledanja videa. Kako percipirate Škotsku, a kako nakon ovog videa?

Povezane vijesti: