Kako prodati priču i potaknuti putovanja vlakom? Francuska nacionalna željenica zna pravu formulu

Pod slogan “Europe is just next door” Francuska nacionalna željeznica ( SNCF ) prije par godina pokrenula je odličnu kampanju, koje je odličan primjer kako iskočiti iz mase i...

Pod slogan “Europe is just next door” Francuska nacionalna željeznica ( SNCF ) prije par godina pokrenula je odličnu kampanju, koje je odličan primjer kako iskočiti iz mase i dobiti pažnju korisnika.

Danas živimo u vremenu jednog apsurda, u kojem nikad lakše nije bilo poslati svoju poruku, zahvaljujući društvenim mrežama i internetu, no isto tako nikada nije bilo teže doći, kao i zadržati, pažnju čitatelja i generirati prodaju. 

Jednostavno prevelik je šum u komunikaciji.

Da bi dobili pažnju potrošača i ispričali priču, kampanje moraju biti drugačije, inovativne, kreativne te ono najvažnije moraju pričati priču. Glavni sastojak moraju biti emocije, doživljaj i zanimljiv narativ, a upravo storytelling igra glavnu ulogu, u kojem je mantra – prodaj mi priču, a ne proizvod.

Kampanja SNCF-a povezala je ljude s ključnim europskim destinacijama tako što je ljudima omogućila fizički otvaranje vrata drugom gradu. Doslovno, barem putem digitalnog kanala i guerrilla marketinga ( gerila marketing – marketinška promocija koja koristi netradicionalne metode za postizanje tradicionalnih ciljeva kako bi privukla pažnju ).

Kampanja je oduševila ljude, privukla pažnju, stvorila zanimljivu interakciju, a koja je pogodila u sam srž. Stvorila je direktnu vezu ne samo između potrošača i lokacije, već i s SNCF-om – postavljajući ga kao tvrtku koja bi ga mogla pretvoriti u stvarnost.

Naravno, ovakav video tj. način promocije odmah je stvorio viralnost te se tako kampanja besplatno proširila bespućima interneta te generirala ogroman doseg.

Prodaj mi priču, a ne proizvod. Odlična kampanja.

Također, gore spomenuta kampanja je samo nastavak odličnih promotivinh priča koje pričaju u SNCF-u. Tako su dvije godine prije, kroz zanimljivu promociju “stvorili” priliku stanovnicima Leona da “stave” glavu u Brisel ( Bruxelles ) promovirajući pri tome direktnu želježničku liniju Leone – Bruxelles.

Opet prodaj mi priču, a ne proizvod.

Vijesti: