Hrvatska turistička zajednica i ove je godine pokrenula promotivnu kampanju na Expediji, jednoj od najznačajnijih travel platformi na američkom tržištu, a sve s ciljem snažnijeg pozicioniranja Hrvatske, prezentiranja ukupne hrvatske turističke ponude te poticanja što većeg broja dolazaka američkih putnika u hrvatske destinacije.
Kampanja koja se provodila u razdoblju od sredine travnja do kraja kolovoza ove godine, ostvarila je odlične rezultate navode iz HTZ-a, a to najbolje pokazuje podatak o generiranom bukingu, odnosno ostvarenim rezervacijama smještaja i aviokarata koje premašuju sedam milijuna američkih dolara.
"Suradnja s Expediom jedna je od važnijih aktivnosti promocije hrvatskog turizma na američkom tržištu, što zbog kvalitetnog i učinkovitog predstavljanja naše zemlje, što zbog direktnog poticanja ljubitelja putovanja na dolazak u hrvatske destinacije. Iznimno smo zadovoljni postignutim rezultatima koji dokazuju da interes turista iz dalekih zemalja za Hrvatskom kontinuirano raste, a to se posebice odnosi na američko tržište s kojeg ostvarujemo najveći broj dolazaka i noćenja kada govorimo o tržištima izvan Europe", izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši kako se u kampanju ove godine uključio i sustav turističkih zajednica.
Naime, uz Hrvatsku turističku zajednicu kao nositelja suradnje s Expediom, u kampanji su sudjelovale i turističke zajednice Splitsko-dalmatinske i Zadarske županije, kao i turistička zajednica grada Zadra.
U okviru projekta, kao jedinstveno mjesto informiranja potencijalnih turista, kreirana je sadržajna platforma "Always in season" s istaknutom turističkom ponudom Hrvatske kroz sva godišnja doba, koja je dodatno promovirana kroz online oglašavanje i oglašavanje na društvenim mrežama.