Kineski turisti vraćaju se u europske destinacije

Kineska turistička ekspanzija posebno se osjetila u pretpandemijskoj 2019. godini. Europske destinacije bile su vrlo zanimljive, općenito turistima iz Azije, no Kinezi su predvodili u pogledu porasta dolazaka. Prošlogodišnje...

Kineska turistička ekspanzija posebno se osjetila u pretpandemijskoj 2019. godini. Europske destinacije bile su vrlo zanimljive, općenito turistima iz Azije, no Kinezi su predvodili u pogledu porasta dolazaka. Prošlogodišnje brojke naravno, uslijed pandemije koronavirusa ne možemo uzeti u obzir, no prema očekivanjima stručnjaka za kinesko tržište, ove godine možemo očekivati oporavak.

Naime, dok je turističko tržište u Europi teško pogođeno utjecajem virusa, Kina je prva zemlja koja je praktički doživjela oporavak od krize. Prema očekivanjima stručnjakinje za kinesko tržište, Rosselle Pfundt, povjerenje kineskih turista se vratilo.

Prognoza koju je izradila kineska multinacionalna internetska turistička tvrtka CTRIP, predviđa kako će ove godine čak 60 milijuna turista putovati izvan Kine. To znači kako će se, čim se uklone ograničenja putovanja, kineski turisti vratiti u Europu.

Kineski turisti stavit će naglasak na neovisnost, luksuz i zdrav način života

Neovisni putnici, odnosno putnici koji planiraju vlastita putovanja i radije putuju sami ili u malim skupinama, postat će vrlo važan segment turizma u Europi. Nakon koronavirusa očekuje se kako će čak 85% kineskih turista otići na neovisna putovanja, odnosno neće putovati u velikim skupinama i kupovati unaprijed definirane putničke aranžmane.

Još jedna promjena u ponašanju kineskih turista ide na ruku luksuznim hotelima. Naime, u listopadu prošle godine, tijekom Zlatnog tjedna, nacionalnog praznika koji traje tjedan dana, rezervacija luksuznih hotela porasla je za čak 600% u odnosu na 2019. Pretpostavka je kako će kineski turisti i u Europi tražiti visokokvalitetne hotele i usluge u 2021. godini.

Naravno, nakon virusa COVID-19 i kineski turisti promijenili su i prilagodili svoje navike. Novi putnički trendovi su stvaranje zdravog načina života, provođenje više vremena u prirodi, wellness i odabir samostalnih tura. Ekoturizam i sve vrste sportskih aktivnosti na otvorenom, tako bi prema predviđanjima, bili u modi za putnike iz Kine.

“Kina će biti “lokomotiva” za međunarodnu turističku industriju” – izjavio je Glenn Fogel, predsjednik uprave Booking holdinga, pa ako mu je za vjerovati, kineskim turistima će se zasigurno povećati važnost na europskom turističkom tržištu.

Foto: Mika Baumeister, Unsplash.com

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN