Motiv dolaska nije smještaj ili krevet, nego destinacija. Paradigma koja u Hrvatskoj i dalje dovoljno nije shvaćena. Većina koji nude smještaj, od hotela do iznajmljivača, uporno rade jednu te istu grešku. Promoviraju i prodaju smještaj – krevet, umjesto destinaciju.
Ako se ne slažete sa mnom, možda vam primjer Marriotta otvorio oči. Tako je najveća svjetska hotelska grupacija napravila do sad...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium
Povezane vijesti
Strateško partnerstvo domaćih travel tech kompanija: Turneo i Rentlio najavili iskorak u poboljšanju iskustva gostiju