Kreću letovi iz SAD-a prema Dubrovniku

Hrvatska je ove najizazovnije turističke godine postala nikad povezanija s Amerikom. United Airlinesa, Pragus.One i Delta Air Lines direktno će povezivati SAD-a prema Hrvatskoj, točnije s Dubrovnikom. Upravo dva američka avioprijevoznika, United Airlines i Delta Air Lines, ovog tjedna pokreću svojesezonske linije iz New Yorka za Dubrovnik,...

Hrvatska je ove najizazovnije turističke godine postala nikad povezanija s Amerikom. United Airlinesa, Pragus.One i Delta Air Lines direktno će povezivati SAD-a prema Hrvatskoj, točnije s Dubrovnikom.

Upravo dva američka avioprijevoznika, United Airlines i Delta Air Lines, ovog tjedna pokreću svojesezonske linije iz New Yorka za Dubrovnik, i to ranije nego je prvo najavljeno.

Prvi, inauguracijski let United Airlinesa poletjet će u četvrtak, 01. srpnja, dok će Delta Air Lines inauguracijski let prema Dubrovniku obaviti dan kasnije.

Nova aviolinija Delta Air Linesa prometovat će četiri puta tjedno između zračne luke John F. Keneedy (JFK) u New Yorku i Zračne luke Dubrovnik. Prema Hrvatskoj će prometovati zrakoplovi tipa Boeing 767-300 s 226 sjedećih mjesta, a prema programu leta u Dubrovnik će slijetati kroz srpanj, kolovoz i rujan, i to srijedom, petkom, subotom i nedjeljom.

/ / / HRVATSKA NIKAD POVEZANIJA S AMERIKOM: DELTA AIR LINES UVODI DIREKTNU AVIOLINIJU NEW YORK – DUBROVNIK

/ / / UNITED AIRLINES POKREĆE DIREKTNU LINIJU IZMEĐU SAD I HRVATSKE

/ / / Pragusa.One: Od lipnja tri puta tjedno iz New Yorka i Los Angelesa za Dubrovnik

Gradonačelnik grada Dubrovnika, Mato Franković izrazio je zadovoljstvo uvođenje aviolinije koja, prema njegovim riječima, otvara novu stranicu za dubrovački turizam. “Dubrovnik nakon više od 30 godina dobiva direktnu liniju iz New Yorka, koja će omogućiti brojnim Amerikancima dolazak u naš grad bez presjedanja, ali će i brojnim našim sugrađanima približiti New York. Koliko je važno da u ovom tjednu čak dvije različite kompanije povezuju Dubrovnik sa SAD-om, o tome bi trebali bi pisati svi mediji. Jer u vrijeme pandemije i neizvjesnosti i činjenice da je pandemija i dalje prisutna u svjetskoj populaciji, postoje kompanije koje su zainteresirane za naš grad i našu državu, a posebno mi je drago da je to tržište SAD-a” rekao je Franković te naglasio kako se nada da će linija ostati i u budućnosti i produžiti se na više mjeseci i da će u konačnici ona postati cjelogodišnja linija.

Prije pandemije, broj američkih turista u Hrvatskoj je bio u porastu, s više od 550,000 posjetitelja u 2018. godini – 23% više u odnosu na 2017., prema Ministarstvu turizma RH. Državni zavod za statistiku izvijestio je da 10% posjetitelja Dubrovnika čine posjetitelji iz SAD-a, što predstavlja njegovo drugo najveće tržište, nakon briatnskog tržišta.

Direktor Zračne luke Frano Luetić istaknuo je kako su gosti iz SAD-a dosada morali predsjedati do Hrvatske i Dubrovnika.

Iako smo imali dosta turista iz SAD- a, oni su morali dolaziti indirektno, koristili su velike zračne luke u Europi kao što su Frankfurt, Zurich, London, Rim itd. kako bi stigli u Dubrovnik, što u današnje vrijeme zračnog prometa, koji je svakim danom sve više razvijen, nije ugodno putnicima. To im je stvaralo i dugo vrijeme putovanja, čekanje u zračnim lukama za presjedanje, a takve karte su i skuplje“, rekao je direktor Luetić.

Uspostavom Deltinih letova za Dubrovnik otvoreno je 60 novih radnih mjesta, rekao je regionalni voditelj prodaje Delta Air Linesa Thomas Brandt te dodao kako su ponosni što podupiru turistički oporavak Hrvatske, dok istovremeno osiguravaju sigurno okruženje za putovanja u skladu sa zahtjevom zemlje za dokaz o cijepljenju ili o negativnom testu za sve putnike prije nego što se ukrcaju na let.

Inače, Delta Air Lines je prije globalne pandemije svake godine prevozila oko 200 milijuna putnika na više od 300 destinacija u 50 zemalja. Delta Air Lines je također vodeći transatlantski avioprijevoznik s mrežom u 33 grada u 19 europskih zemalja, a sada prvi put stiže i u Hrvatsku.

Foto: Delta Air Lines

GOJKO MAVRINAC: AKO ŽELIMO PRODUŽITI SEZONU, TURISTIČKI SEKTOR MORA STVORITI POTRAŽNJU

Koliko je Hrvatska povezana ove godine s emitivnim tržištima? I što može očekivati u budućem periodu? Kako produžiti sezonu putem letova van ljetne sezone? Kako ostvariti suradnji sa stranim aviokompanijama? Koliko je Covid19 kriza naštetila globalnim aviokompanijama? Koja je uloga Croatia Airlinesa? Koja je uloga i prilika čarter kompanija? – samo su jedne od tema novog podcasta Homo Turisticus.

Upravo avioindustrija u Hrvatsko je bila jedna od glavnih tema novog turističkog glasnog razmišljanja – Homo Turisticus, u kojem samo imao čast ugostiti glavnog urednika portala Croatian Aviation, Gojka Mavrinca, koji svakodnevno donosi informacije i novosti iz hrvatskih zračnih luka i aviokompanija koje prometuju prema Hrvatskoj.

Više o avioindustriji kako u Hrvatskoj tako i globalno, saznajte u prilogu u novom podcastu.

GOJKO MAVRINAC: AKO ŽELIMO PRODUŽITI SEZONU, TURISTIČKI SEKTOR MORA STVORITI POTRAŽNJU

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN