Lika Quality sustav broji ukupno 169 proizvoda, a sada imaju i svoje zajedničko prodajno mjesto

Mali lički proizvođači mliječnih, mesnih, pekarskih proizvoda, meda, voća, povrća, voćnih prerađevina, pića, samoniklog bilja, suvenira i kozmetike okupili su se u NP Plitvička jezera u hotelu Jesero na...

Mali lički proizvođači mliječnih, mesnih, pekarskih proizvoda, meda, voća, povrća, voćnih prerađevina, pića, samoniklog bilja, suvenira i kozmetike okupili su se u NP Plitvička jezera u hotelu Jesero na trećoj dodjeli certifikata Lika Quality.

Poseban je to događaj bio za 26 proizvođača u destinaciji Lika koji su se priključili sustavu Lika Quality, kao i za 12 proizvođača koji su u sustavu od 2017. godine, a danas im je produženo trajanje certifikata.

Preuzimanjem certifikata Lika Quality kvalitetni proizvodi proizvedeni u destinaciji Lika ušli su u sustav brendiranja gastro-destinacije, čime im se otvara mogućnost nastupa na tržištu pod zajedničkim brendom. 

“Lika destinacija poznata je po svojim ljepotama i to je razlog što se brendira kao destinacija zaštićenih područja. Zahvaljujući kvalitetnoj ispaši, hrana proizvedena u Lika destinaciji iznimnog je okusa što je bio poticaj razvijanja brenda Lika Quality te se, uz već navedeno, lika brendira i kao gastro destinacija” istaknula Predsjednik LAG-a Lika Danijel Tušak.

Da bi proizvod nosio Lika Quality oznaku potrebno je zadovoljiti kriterije koje su formirane za svaku kategoriju proizvoda. Donedavno je brendom Lika Quality bilo obuhvaćeno 98 proizvoda, a u posljednjem krugu certificiranja prijavili su se i brojni novi proizvođači tako da je sada u sustavu 169 certificiranih Lika Quality proizvoda, s 62 proizvođača. 

Projekt brendiranja Lika destinacije provodi klaster Lika Destination, zajedno s partnerima. Voditeljica klastera Petra Butković naglasila je važnost suradnje i međusobne preporuke proizvođača, parkova te svih ostalih koji se bave turizmom kako bi Lika postala globalno poznata turistička destinacija, u kojoj se turizam razvija na održiv način, na korist lokalnog stanovništva. Ravnatelj Parka Tomislav Kovačević čestitao je svim proizvođačima i istaknuo podršku Parka razvoju Like. “Javna ustanova “Nacionalni park Plitvička jezera” ovim aktivnostima nastavlja na održiv način doprinositi lokalnoj zajednici, obiteljskim gospodarstvima i razvoju turizma na području Like” istaknuo je Kovačević.

Predstavljeno prodajno mjesto Lika Quality i zajedničke ulaznice destinacije Lika

Osim dodjele novih certifikata, obilježeno je i otvaranje prvog prodajnog mjesta s Lika Quality proizvodima, a koje se nalazi upravo u NP Plitvička jezera. Osim u NP Plitvička jezera, Lika Quality proizvodi mogu se kupiti i u privatnim hotelima, restoranima, trgovinama. 


Brendiranjem ličkih proizvoda, lički proizvodi konačno su dobili zasluženu poziciju u tržišnoj borbi s uvoznim industrijskim proizvodima. Osim toga, stvorena je prilika za dugoročni razvoj Like kao destinacije te oživljavanje usnule gospodarske scene u Lici.

Isto tako, predstavljena je zajednička ulaznica destinacije Lika koja će biti u prodaji do studenog, a po promotivnoj cijeni bit će dostupni ulazi u NP Plitvička jezera, NP Paklenicu, NP Sjeverni Velebit, PP Velebit (Uvala Zavratnica), PP Grabovaču, Baraćeve špilje i MC Nikola Tesla, što je još jedan korak stvaranju prepoznatljivosti Like kao jedinstvene turističke destinacije.

Zajednička ulaznica Lika destinacije dostupna je po cijeni od  300 kn za odrasle i 200 kn za djecu (7-18 god). Više o projektu saznajte OVDJE

Bravo za sinergiju i proaktivnost. Lako je kukati i naći sto i jedan razlog kako se nešto ne može. Može se, priča o Lika Quality sustav je jedan konkretan primjer kako se može. Dapače, više nego uspješno.

Vijesti: