Maistri poslovni prihodi veći za 15 posto

U prvih šest mjeseci ove godine ukupni prihodi Adris grupe iznosili su 2,87 milijardi kuna, što je za četiri posto više od prihoda ostvarenih u istom prošlogodišnjem razdoblju.  Maistra,...

U prvih šest mjeseci ove godine ukupni prihodi Adris grupe iznosili su 2,87 milijardi kuna, što je za četiri posto više od prihoda ostvarenih u istom prošlogodišnjem razdoblju. 

Maistra, uključujući i dubrovački hotel Hilton, ostvarila je jedan posto veću prodaju smještajnih kapaciteta uz povećanje prosječne cijene od 13 posto, dok su poslovni prihodi iz redovnog poslovanja veći su za 15 posto.

Početkom travnja otvoren je Grand Park Hotel Rovinj, čime je dovršeno uređenje zone Monte Mulini, jedne od najluksuznijih turističkih zona na Jadranu. U uređenje zone kojom je Rovinj preoblikovan u luksuznu turističku destinaciju, Adris je uložio 1,5 milijardi kuna.

Hotel Lone, Rovinj / Foto: Maistra.hr

Najvećim dijelom investicije obuhvaćaju ulaganje u prateću infrastrukturu te podizanje kvalitete zajedničkih sadržaja kampova. Ukupna planirana ulaganja u 2019. godini u turističkom dijelu Grupe iznose oko 300 milijuna kuna. Trenutni je booking za dva posto bolji u usporedbi s prošlogodišnjim, te potvrđuje pozitivne trendove rasta broja noćenja, uz povećanje prosječne cijene. Osim ulaganja u podizanje kvalitete vlastitih sadržaja, Maistra je usmjerena i na povećanje prepoznatljivosti i ponude cijele destinacije. Gotovo 95 posto svojih prihoda Maistra ostvaruje na inozemnom tržištu.

HUP-Zagreb, prošlogodišnja Adrisova akvizicija i tvrtka koja pridonosi jačanju turističkog dijela Grupe, ostvarila je jedan posto veće poslovne prihode. Broj prodanih jedinica niži je za četiri posto uz rast cijena od šest posto, dok prognoze za drugi dio godine pokazuju daljnji rast prihoda i operativnog rezultata poslovanja, ističu iz Adrisa.

U tijeku je i završna faza procesa poslovne integracije tvrtke HUP-Zagreb u turistički dio Grupe s ciljem korištenja operativnih sinergija i ekonomije razmjera. Formiranje jedinstvenog poslovnog sustava pretpostavka je za stvaranje vodeće nacionalne turističke tvrtke pozicionirane u tri rastuća i međunarodno prepoznatljiva odredišta – Rovinju, Dubrovniku i Zagrebu, zaključuju iz Adrisa.

Foto: Adris Grupa

Povezane vijesti: