Marko Mišulić, Rentlio: Zašto je digitalizacija turizma danas imperativ

Zašto je danas digitalizacije imperativ? Kako digitalizirati naš turizam? Što znači digitalna destinacija? Hrvatska kao odlično testno tržište? Koliko se je teško globalno pozicionirati? Zašto je bolji organiski rast?...

Zašto je danas digitalizacije imperativ? Kako digitalizirati naš turizam? Što znači digitalna destinacija? Hrvatska kao odlično testno tržište? Koliko se je teško globalno pozicionirati? Zašto je bolji organiski rast? Gdje se nalazi hrvatski turizam po pitanu digitalizacije? – dio je tema novog podcasta Homo Turisticus, u kojem sam imao čast ugostiti Marka Mišulića, vlasnika i direktora tvrtke Rentlio.

Rentlio se danas koristi u više od 8 tisuća smještajnih jedinica u preko 40 različitih zemalja, te se u posljednjih nekoliko godina prometnuo u predvodnika digitalne transformacije kao cjelovit operativni sustav za upravljanje hotela, malih iznajmljivača, hostela i property management agencija.

Koristeći naprednu tehnologiju, Rentlio centralizira i automatizira upravljanje rezervacijama, kanalima prodaje i gostima. 

Potrebna nam je ne tehnološka revolucija, nego evolucija, ističe Marko Mišulić iz Rentlio-a te dodaje kako smo turistička zemlja i imamo najbolji IT turistički proizvod koji možemo ponuditi. I to ne samo domaćem tržištu, nego korisnicama širom svijeta.

Uvijek sam ponosan kada na stranim konferencijama mogu predstavljati Hrvatsku i Zadar iz perspektive IT proizvoda u turizmu. Mi globalno definitivno jesmo percipirani kao turistička zemlja, no iz perspektive sunca i mora. Kada se mi pojavimo negdje vani mi smo ti koji predstavljamo hrvatsku kao turističku zemlju iz domene IT proizvoda. I to mijenja nekakvu paradigmu odnosno dojam o tome što Hrvatska može ponuditi svijetu. Ako već nudimo turizam i po njemu smo globalno prepoznati, onda je apsolutno logično za očekivati da će iz toga izaći cijeli niz pratećih produkata koji bi trebali biti prepoznati u svijetu. Ne postoji bolje testno tržište od onog koje ti je najpristupačnije, najdostupnije i na kojem si doma u ostalom“, navodi Mišulić.

Cijeli razgovor poslušajte u podcastu: EP.07 / Marko Mišulić, Rentlio: Zašto je digitalizacija turizma danas imperativ

Podcast možete slušati OVDJE, kao i na Amazon Music, Google Podcast, Spotify ili preko Apple Podcasts

EP.06 / Sanja Čižmar – Kako privući strane investitore i koja je budućnost hotelijerstva?

EP.05 / Iva Bencun – Kako pustolovni turizam može postati okosnica naše turističke ponude

EP.04 / Iva Silla -Što je storytelling i kako ispričati priču u turizmu

EP.03 / Ugo Toić – Kako zaštititi proizvode na razini EU, i ono važnije, kako da budu tržišno prepoznati

EP.02 / Edvin Jurin – Upravljanje turističkom destinacijom kao brandom

EP.01 / Tomislav Zovko – Što je i kako funkcionira integralni hotel / IRUNDO

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN