Međimurje kao primjer dobre prakse kako se razvija turizam

TZ Međimurske županije početkom mjeseca održalo je pet B2B radionica “Međimurje malo – Sjeverna vrata Hrvatske” i to u Zagreb, Opatija, Rovinj, Zadar i Dubrovnik, a koje su bile...

TZ Međimurske županije početkom mjeseca održalo je pet B2B radionica “Međimurje malo – Sjeverna vrata Hrvatske” i to u Zagreb, Opatija, Rovinj, Zadar i Dubrovnik, a koje su bile namijenjene agentima u putničkim agencijama s ciljem prezentacije novih turističkih proizvoda u Međimurju.

Točnije, šest turističkih paketa, kojima je glavni fokus priroda, aktivni odmor i gastro ponuda. Ono važnije, nakon prezentacija, krajem prošlog tjedna TZ Međimurske županije organizira je studijsko putovanje za agente, kako bi se putničke agencije koje su bile na radionicama uživo upoznale i doživjele cijelu ponudu Međimurja.

Reakcije su više nego pozitive, a najbolje govori reakcija jednog agenta koji je rekao kako je ovo bilo jedno od najkvalitetnijih studijskih putovanja koje je imao u desetak godina. I to u vremenu pandemije kada je puno teće sve organizirati. A znamo kako se radi o agentima koje je teško impresionirati, zbog njihovog dugogodišnjeg iskustva te sigurno zbog svoje reputacije ne bi samo tako paušalno dijelili pohvale.

Ivo Fatović, Media Turist: Iskustva Međimurja se trebaju prezentiraju kao primjeri dobre prakse

Temeljem prošlotjednog studijskog putovanja u organizaciji TZ Međimurja i agencije True Colors još jednom zahvaljujem na jako dobro organiziranom putovanju, ističe Ivo Fatović iz agencije Media Turist te dodaje kako je bilo izuzetno edukativno, zanimljivo i vrlo ugodno zahvaljujući ponajviše osobnom zalaganju agencije True Colors i direktora turističke zajednice Rudija Grule.

“Ono što moram istaknuti kao dugogodišnji turistički djelatnik je činjenica da je destinacija obogaćena za jako puno novih muzeja i lokacija koje će apsolutno doprinijeti interesantnosti destinacije Međimurje u cjelini. Hvale vrijedno je spomenuti i činjenicu da je TZ prepoznala mogućnosti apliciranja programa na EU fondove koji su očigledno vrlo kvalitetno napisani jer sredstva su odobrena i rezultati su zaista izvrsni. Svakako bih predložio i drugim TZ i samom uredu HTZ da se ova jako dobra iskustva prezentiraju kao primjer dobre prakse. Smatram da kulturna i prirodna baština te gastro i eno ponuda neke lokalne zajednice predstavlja glavni motor razvoja nekog turističkog proizvoda kao takvog u sinergiji s ljudskim i drugim potencijalima. Sve viđeno svim sudionicima studijskog putovanja koji su bili iz cijele Hrvatske sigurno će biti dobro iskustvo i povod za nuđenje programa u Međimurju kao kontinentalne destinacije“, istaknuo je Fatović.

Kolege iz glavnog ureda DMC-a Katarina line i ja smo jako zadovoljni da smo imali prilike vidjeti smještajne kapacitete Međimurja, istaknula je Zdenka Želesnik iz Katarina Line te naglasila će ih sigurno koristiti za buduće grupe. “Oduševljeni smo muzejima i prezentacijama te smatramo da ćemo Palaču turizma i interaktivni prikaz jednog dana u životu mlinara svakako uklopiti u programe uz bogatu i od prije djelomično poznatu eno i gastro ponudu. Ugodno smo iznenađeni i kvalitetom vina te srdačnošću i neposrednošću domaćina te adrenalinskim parkom. Često znamo imati i biciklističke ture, pa ćemo skupljene informacije iskoristiti da napravimo neke nove programe. Za početak ćemo svoje dojmove podijeliti sa kolegama i prijateljima, što će vjerojatno u ovoj trenutnoj situaciji pridonijeti da uskoro stignu gosti iz Hrvatske“, ističe Želesnik.

Ivana Maltar, direktorica UHPA-e: Međimurje se može s punim pravom uvrstiti u predvodnice inovativnog razvoja turističke ponude

Zadovoljstvo viđenom turističkom ponudom velikog dijela Međimurske županije, pozitivno je ocijenio i Igor Auferber iz agencije Tureta Travel koji je naglasio i kako već postoji kritična masa lijepih i raznovrsnih smještajnih objekata u Međimurju.

Uz toplice i wellness, razvijena je i kvalitetna infrastruktura za ciklo turizam, a u začetku je i ponuda vezana za aktivnosti uz i na rijekama. Veliki je broj kvalitetnih vinarija, vrlo zanimljivih restorana i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava. Turistička zajednica Međimurske županije promišljeno stavlja u funkciju tematske prezentacijske centre mudro disperzirane po županiji, čime se putnike potiče na širi krug kretanja. Sve ove činjenice su osnovnim preduvjetom da posjetitelji vide i dožive prekrasno prirodno podneblje u okruženju dviju rijeka, jezera i pitoresknih bregova. Smatram da je upravo sada izvrtan trenutak za objedinjavanjem ponude i kreiranjem kvalitetnih putničkih aranžmana za najzahtjevnije klijente koji su do sada prvenstveno stremili k Istri ili razvikanim Jadranskim destinacijama. Preporučujem Međimurje“, dodaje Auferber.

Ivana Maltar, direktorica UHPA-e istaknula je kako se Međimurje može s punim pravom uvrstiti u predvodnice inovativnog razvoja turističke ponude. “Pristup koji se temelji na kontinuiranoj predanosti podizanju razine kvalitete, atraktivnosti i dostupnosti novih turističkih proizvoda, održivom razvoju i primjeni najsuvremenijih tehnologija, pozicionira Međimurje visoko na ljestvici konkurentnosti ne samo na domaćem, nego i na inozemnom tržištu. Posebno nas raduje što su, unatoč krizi uslijed pandemije COVID-19, realizirani brojni novi projekti koji će sasvim sigurno još više doprinijeti prepoznatljivosti Međimurja kao boutique destinacije za jedinstvene turističke doživljaje“, zaključila je Maltar.

Kao šećer na kraju kako bi se zaokružila cijelu priča, Međimurska županija će subvencionirati putničke agencije po svakom ostvarenom gostu koji ostvari noćenje u iznosu od 50,00 kuna.

Odlično je što smo opipali bilo tržišta, kako kroz radionice, a važnije i sada kroz studijsko putovanje, gdje su agenti mogli doživjeti Međimurje uživo i sve proizvode koje smo prezentirali. Imali smo priliku uživo razgovarati s agentima, dobiti povratne informacije i testirati turistički proizvode. U tome smislu reakcije su vrlo pozitivne. Također, jako sam zadovoljan s ponuđačima usluga koji su se ozbiljno pripremili, pokazali da znaju što rade i da su bili spremni na sva teška pitanja i zadatke. To me jako veseli, jer ljudi na terenu čine turistički proizvod“, za kraj ističe Rudi Grula, direktor TZ Međimurske županije.

Međimurje je opet pokazalo pravi put kako se razvija turizam, a pogotovo kontinentalni turizam. Također, tu moramo naglasiti i važnost lokalne DMC agencije True Colors, koja je bila suorganizator i dio cijelog programa. Jer jedno je imati turistički proizvod na papiru, a jednog ga je prodati te još važnije, znati ga implementirati i brinuti o kvaliteti istog. Zato je ključno imati DMC agenciju u destinaciji, koja u sinergiji sa svima u destinaciji te turističkom zajednicom razvija i prodaje turističke proizvode.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN