Međimurje opet pokazuje pravi put kako se razvija kontinentalni turizam

TZ Međimurske županije održalo je pet B2B radionice “Međimurje malo – Sjeverna vrata Hrvatske” namijenjenim agentima u putničkim agencijama s ciljem prezentacije gotovih turističkih proizvoda u Međimurju. Međimurje je...

TZ Međimurske županije održalo je pet B2B radionice “Međimurje malo – Sjeverna vrata Hrvatske” namijenjenim agentima u putničkim agencijama s ciljem prezentacije gotovih turističkih proizvoda u Međimurju.

Međimurje je preko 20 posto u sastavu rezervata Unesco Mura-Drava-Sava, a tu je i regionalni park prirode Natura 2000 uz desetak pojedinačnih bisera prirode. Zato je u sklopu radionica predstavljano 6 turističkih paketa kojima je glavni fokus priroda, aktivni odmor i gastro ponuda.

Međimurje je preko 20 posto u sastavu rezervata Unesco Mura-Drava-Sava, a tu je i reginalni park prirode Natura 2000 uz desetak pojedinačnih bisera prirode. Zato je u sklopu radionica predstavljni su 6 turističkih paketa kojima je glavni fokus priroda, aktivni odmor i gastro ponuda.

“Mi smo u sklopu projekta odlučili za niz radionica s putničkim agencijama, koje su ključne za razvoj kontinentalnog turizma. U pravo smo vrijeme izašli u tržište tj. kada su agenti željni novih informacija.Direktni susreta s kontaktom uživo je ono što prodaje dobar feed back i vjerujemo kako će značajno doprinijeti proširenju ukupne ponude Međimurja ovaj projekt ali i rezultatima ove, a naročito sljedeće godine. Sada nam dolazi studijsko putovanje, gdje agencije dolaze uživo vidjeti sve turističke proizvode i priče koje imamo u Međimurju“, ističe Rudi Grula, direktor Turističke zajednice Međimurske županije.

Foto: TZ Međimurska županija

Inače, projekt je financiran kroz EU projekt Med dvemi vodami i serije spomenutih radionica su također financirani iz navedenog izvora. I za kraj, kao šlag na torti, u terminu od 10 – 12.3. TZ Međimurske županije organizira studijsko putovanje za agente, kako bi se putničke agencije upoznale i doživjele uživo cijelu ponudu koju će nadam se prodavati na tržištu. “Dosta dobar je odaziv, a još bolji interes. Sada nam dolazi studijsko putovanje, gdje agencije dolaze uživo vidjeti sve turističke proizvode Međimurja“, zaključuje Grula. 

Ukoliko ste zainteresirani za studijsko putovanje javite se direktno TZ Međimurske županije ili preko maila . Više o samom projektu Med dvemi vodami  i Centru za posjetitelje se može vidjeti na sljedećem linku: https://med-dvemi-vodami.info/ 

Važno je naglasiti i kako će TZ Međimurske županije subvencionirati putničke agencije po svakom ostvarenom noćenju. Prošle godine je subvencija iznosila 50,00 kuna po noćenju, a za ovu godinu Odluka o iznosu subvencije saznat će se uskoro.

Jedno je papir i prezentacija, a nešto sasvim drugo i sam to doživjeti. 

Ovo je jedan od preduvjeta za razvoj turističke destinacije, pogotovo kontinentalne destinacija. Napravi više gotovih i zaokruženih turističkih proizvoda, održi b2b radionice i prezentacije s ciljanim turističkim agencijama. Ne samo poslati preko maila prezentacije, to nema efekta, i nakon toga organiziraj studijsko putovanje da agenti to isto i sami dožive. Jer kako će netko prodavati turistički proizvod ako ga nije doživio. Ovako iz prve ruke može ispričati što će gosti doživjeti i dati svoje osobni osvrt i savjete. To je imperativ u prodaji. Ako prodaš na neviđeno, nema emocija, niti znaš što prodaješ.

Ovo je osnova i prvi korak. Naravno, cijela priča je puno kompleksnija, no bez ovakvih zaokruženih radionica i komunikacije prema putničkim agencijama nema uspjeha. Putničke agencije su iznimno važne u razvoju kontinentalnog turizma, no nažalost većina ih je fokusirana samo na Jadran. No polako se okuplja pozitivna kritična masa, tome je dokaz i dobar odaziv na spomenutim radionicama kao i interesu za studijsko putovanje, koji će se pozicionirati, a time i profitirati. Treba naći kvalitetne partnere i onda s njima gurati priču ili fokus na kvalitetu, a ne kvantitetu.

Bravo za Međimurje, tako se razvija kontinentalni turizam. A da ovo nije iznimka, govori i prošlo godišnja kampanja Međimurje daje više! – odlična i do sada najbolja domaća kampanja, kao odličan case study kako se može.

/ / / Fenomenalan uspjeh Međimurja: Distribuirano preko 15.000 kupona te generirano 3.75 milijuna kuna turističke potrošnje

PRILOG: ITINERER ZA AGENTE / MEĐIMURJE MALO-SJEVERNA VRATA HRVATSKE

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN