Međunarodna konferencija o vinskom turizmu - IWINETC - Proslava izvrsnosti vinskog i kulinarskog turizma

Predstavljen program IWINETC-a koji se održava 9. i 10 travnja 2024. u Bugarskoj.

Autor:  HrTurizam.hr

5. siječnja 2024.

Međunarodna konferencija o vinskom turizmu (IWINETC) objavila je privremeni program za dugo očekivani događaj koji će se održati 9. i 10. travnja 2024. u Plovdivu.

IWINETC, ključno godišnje okupljanje profesionalaca iz vinskog i kulinarskog turizma diljem svijeta, obećava sudionicima obogaćujuće iskustvo s dinamičnim dnevnim redom ispunjenim razgovorima, radionicama, forumima i B2B susretima.

Dvodnevna konferencija sa sesijama i panel raspravama bavit će se problemima s kojima se industrija vina i kulinarskog turizma danas suočava.

/// Od prosinca 2023. nova pravila za vinare

IWINETC ima 3 osnovna cilja: pružiti najbolju edukaciju, poslovne prilike i događaje za umrežavanje.

Istaknute točke programa:

1. dan (9. travnja):

Konferencija započinje uvodnim najavama Anthonyja Swifta, direktora IWINETC-a, i dužnosnika iz Bugarske.

  • Grape Escape Destinations: Pridružite se Tanishi Townsend u 'Vinski turizam u netradicionalnim vinskim prostorima' dok istražuje potencijal vinskog turizma u zemljama poput Jordana, Srbije i Bugarske.
  • Brendiranje i marketing: Otkrijte tajne izrade pobjedničke marketinške strategije u vinskom turizmu s Chrisom Torresom u 'Kako izraditi pobjedničku marketinšku strategiju u vinskom turizmu'.
  • Brendiranje i marketing: Zaronite u 'Ženski dodir: Redefiniranje iskustva vinskog turizma' s Tanyom Avramovom, ističući utjecaj žena na industriju vina.
  • Brendiranje i marketing: Istražite 'Kako koristiti umjetnu inteligenciju za osnaživanje poslovanja vinskog turizma' s Peterom Symeom, otkrivajući transformativnu moć umjetne inteligencije u vinskom turizmu.
  • Grape Escape Destinations: pridružite se Valentini Soumintoub u 'Kulturnim događajima u vinarijama – potencijal za razvoj brenda', ispitujući utjecaj kulturnih događaja na vidljivost i percepciju brenda.
  • Grape Escape Destinations: Uronite u 'Wines of Bulgaria Grand Tasting' s Nicolettom Dicovom, osjetilno putovanje kroz bugarsko vinarsko nasljeđe.

/// Doživljaji vezani uz gastro ponudu sve su važniji motiv putovanja

2. dan (10. travnja):

  • Poslovanje: Započnite drugi dan sa Stefanom Tullijem, istražujući 'Digitalne alate za B2B profesionalce u vinskim putovanjima' i izazove jedinstvenih vinskih iskustava u odredištima s ograničenim kontaktima.
  • Istraživanje: pridružite se Irem Eren u 'Istraživanju utjecaja vina bez i s niskim postotkom alkohola na održivi rast vinskog turizma', raspravljajući o mogućnostima i budućnosti vina bez i s niskim postotkom alkohola.
  • Brendiranje i marketing: sudjelujte u intenzivnoj radionici 'Stvaranje nezaboravnih iskustava vinskog turizma: uvid iz istraživanja i prakse' s Ilinkom Terziyskom.
  • Poslovanje: U radionici 'Iskoristite snagu Googleovih stvari koje treba učiniti', Chris Torres i Peter Syme upućivali su polaznike u iskorištavanje novog Googleovog uređivača ulaznica i aktivnosti.
  • Grape Escape Destinations: Istražite 'Češku: otkrivanje riznice srednjoeuropske vinske baštine' s Janom Humpolíkovom, otkrivajući iznenađujuća vinska iskustva u srcu Europe.
  • Destinacije za bijeg od grožđa: otkrijte 'otkrivenu zemlju čuda vina Južne Moravske' s Martinom Gruzovom, riznicu vinskih iskustava u srcu Južne Moravske.
  • Poslovanje: IWINETC B2B Wine Tourism Workshop, olakšava veze između svjetskih agenata i pružatelja iskustava vinskog turizma.

/// U borbi protiv klimatskih promjena, europski maslinari i vinogradari okreću se tradiciji i novoj tehnologiji

Međunarodna konferencija o vinskom turizmu (IWINETC) vrhunski je godišnji događaj koji ujedinjuje profesionalce u industriji vinskog i kulinarskog turizma iz preko 50 zemalja. Konferencija pruža platformu za umrežavanje, razmjenu znanja i poslovne prilike.

Kao dodatak prilažemo nekoliko članaka vezanih uz vino i vinski turizam u Hrvatskoj.

/// Marija Vukelić: Hrvatska je 'boutique' vinska zemlja, no za brendiranje je potrebna drugačija strategija

/// Proizvođača kvarnerskih pjenušaca nema mnogo, ali su njihovi proizvodi vrhunski

/// Predstavljen novi eno-gastronomski doživljaj u Poreču: Cabernet Sauvignon & plava riba, s ljubavlju

/// Hvarsko vino u službi podizanja kvalitete i razvoja destinacije

/// Hrvatska vina na Decanteru osvojila 358 medalja

/// Ove godine je Istria Wine&Walk ušla u fazu zrelosti i dodatno podigla ljestvicu izvedbe

/// Karmela Tancabel: Vino jest, može i treba biti snažan gradivni element identiteta naše zemlje

/// Pozicioniranje Pušipela: međimurski vinari predstavili svoja vina u Zagrebu

Foto: Via VINO

 

Autor:  HrTurizam.hr

5. siječnja 2024.